Οι χειμωνιάτικοι μήνες άφησαν πάλι τα ίχνη τους... Καθήλωση, αγυμνασιά, λίγα χειμωνιάτικα κιλά παραπάνω και η καμπύλη μικρή ή μεγάλη που διαγράφει το προφίλ της κοιλιάς μας, με τη σκέψη ότι σύντομα θα φορέσουμε μαγιό, κάθε άλλο παρά μας ικανοποιεί. Υπάρχει, όμως, χρόνος για βελτιώσεις. Το πρόγραμμα που σχεδιάσαμε για εσάς στοχεύει στη σύσφιγξη και την τόνωση των κοιλιακών, γίνεται οπουδήποτε, δεν χρειάζεται αξεσουάρ ή μηχανήματα και απαιτεί μόνο 10-12 λεπτά από τη μέρα σας. Αν το εντάξετε στις δραστηριότητές σας 3-5 φορές την εβδομάδα ή -ακόμα καλύτερα- καθημερινά, σύντομα θα δείτε αποτελέσματα. Αν, παράλληλα, θέλετε να χάσετε και κιλά, συνδυάστε το πρόγραμμα των κοιλιακών με κάποια αερόβια άσκηση 3-4 φορές την εβδομάδα.