Ειδικοί βρήκαν τρόπο να ξέρουν τι θα κάνουμε προτού καν το αποφασίσουμε εμείς οι ίδιοι! Συγκεκριμένα, χρησιμοποίησαν μαγνητικές τομογραφίες για να προβλέψουν αν κάποια άτομα που είχαν παρακολουθήσει διαφημίσεις αντιηλιακών θα έκαναν χρήση του προϊόντος στη διάρκεια της επόμενης εβδομάδας ή όχι, και οι προβλέψεις τους επαληθεύτηκαν σε ποσοστό 75%. Εκείνο που έκαναν οι ειδικοί από το Πανεπιστήμιο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια ήταν να μετρήσουν τη δραστηριότητα συγκεκριμένων περιοχών του εγκεφάλου στη διάρκεια του πειράματος, δηλαδή όση ώρα οι μετέχοντες (20 άνδρες και γυναίκες) παρακολουθούσαν διάφορες διαφημίσεις πολλών και ποικίλων προϊόντων. Από την εγκεφαλική δραστηριότητα σε συγκεκριμένα σημεία μπόρεσαν να συμπεράνουν με αξιοσημείωτη ακρίβεια ποιοι είχαν θετική αντίδραση στα προϊόντα και θα τα χρησιμοποιούσαν τις επόμενες ημέρες και ποιοι όχι. Βεβαιώθηκαν για τις προβλέψεις τους μία εβδομάδα αργότερα, όταν τους ξανακάλεσαν και τους ρώτησαν ποιοι έκαναν χρήση των προϊόντων και ποιων προϊόντων ακριβώς. Η «πρόβλεψη» των ειδικών ήταν πως θα έκαναν χρήση οι 15 από τους 20 (αυτό το συμπέρασμα έβγαινε από τις τομογραφίες) και αποδείχτηκε ότι έκαναν χρήση οι 12 από τους 15 αναμενόμενους.