Με ένα ασημένιο βραβείο τιμήθηκε πριν λίγες μέρες το Marie Claire στην τελετή απονομής των Social Media Awards 2014 που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου στο Κέντρο Αθηνών. Πρόκειται για τα βραβεία που διοργάνωσαν για δεύτερη χρονιά, το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications και τα οποία αξιολογούν, αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στα social media των brands και των agencies που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, μέσα από τις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.

Το Marie Claire διακρίθηκε στην κατηγορία Best Social Media Strategy for Event Promotion για τον τρόπο με τον οποίο αξιοποίησε τα κοινωνικά δίκτυα στην πρόσφατη ιδιαίτερα πετυχημένη διοργάνωση των Marie Claire Blog Awards.

Την τελετή απονομής παρουσίασαν οι «κυρίες επί των τιμών» Μαρία Μπεκατώρου και Κατερίνα Ζαρίφη, οι οποίες με μοναδικό τρόπο συντέλεσαν σε μία «βασιλική», εκρηκτική και άκρως διασκεδαστική ατμόσφαιρα. Ο χώρος γέμισε ασφυκτικά από τους 800 παρευρισκόμενους, στελέχη από τις συνολικά 115 εταιρείες, τόσο από τις διαφημιστικές εταιρείες και τα social media agencies, όσο και από τις εταιρείες-brands. Η ροή των απονομών κύλησε σε γρήγορο ρυθμό, με τις εταιρείες να κάνουν «κερκίδες» και να πανηγυρίζουν με ενθουσιασμό τα βραβεία τους. Οι παρευρισκόμενοι, δεν παρέλειψαν να φωτογραφηθούν και να γυρίσουν τα δικά τους video στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο, «πλημμυρίζοντας» χθες τα Social Media με χιλιάδες στιγμιότυπα μιας αγοράς που δουλεύει σκληρά και ξέρει να το γιορτάζει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος, με 420 υποψηφιότητες σε 11 μεγάλες κατηγορίες και 67 υποκατηγορίες.

Το βραβείο παρέλαβαν εκ μέρους του Δολ, η Γαλάτεια Λασκαράκη, διευθύντρια του www.marieclaire.gr και ο Εμπορικός διευθυντής ψηφιακών μέσων Δολ Παναγιώτης Γεωργόπουλος.

Η ενέργεια #mcblogwards και γιατί βραβευτήκαμε:

Ήταν η πρώτη φορά που ένα ελληνικό γυναικείο περιοδικό εγκαινίασε σε τόσο μεγάλη κλίμακα μια συνεργασία με τις πιο αξιόλογες Ελληνίδες fashion και beauty bloggers, αναγνωρίζοντας την επιρροή τους στη βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς και καθιερώνοντας έτσι ένα νέο θεσμό με εξαιρετική δυναμική που αξιοποίησε επί σειρά εβδομάδων τα social media, τόσο του Marie Claire όσο και των συμμετεχόντων για την παραγωγή περιεχομένου σχετικού με τα Blog Awards.

Με αποκορύφωμα τη βραδιά της βράβευσης, 46 infuencers και οι followers τους γέμισαν τα social media με εικόνες και κείμενα που επικοινωνούσαν με τον πλέον πετυχημένο και πρωτότυπο τρόπο τα brands που υποστήριξαν τα Marie Claire Blog Awards. Ο ζήλος και η ποιότητα των posts τους προσμετρήθηκε στην τελική βαθμολογία των κριτών.

Έτσι, τόσο μερικές από τις πιο influential Ελληνίδες bloggers όσο και μεγάλες εταιρίες της αγοράς συναντήθηκαν με το Marie Claire στα social media, γεγονός που λειτούργησε πολλαπλασιαστικά για το awareness της ενέργειας, του επικείμενου event και του ίδιου του brand Marie Claire.

Η διοργάνωση των πρώτων MC Blog Awards ξεπέρασε κατά πολύ τον αντικειμενικό στόχο τους ως event, την ανάδειξη δηλαδή των καλύτερων fashion και beauty blogs της χρονιάς μέσα από μία οργανωτικά και αισθητικά άρτια εκδήλωση. Για πρώτη φορά το περιοδικό ήρθε σε επαφή με ένα πολύ δυναμικό και ξεχωριστό ως προς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του community, το οποίο αντιλαμβάνεται και επικοινωνεί δημιουργικά τον κόσμο της μόδας και της ομορφιάς με όρους social media.