Αυτό ζητούν από τις αρμόδιες αρχές οι 65.000 γιατροί που αποτελούν τα μέλη της Αμερικανικής Ακαδημίας Παιδιατρικής (AAP). Οι αμερικανοί παιδίατροι ζητούν την κατάργηση των διαφημίσεων που απευθύνονται στα παιδιά λέγοντας ότι τα ωθούν σε καθιστικές ασχολίες, όπως το να παρακολουθούν τηλεόραση ή να παίζουν βιντεοπαιχνίδια, συμβάλλοντας στην παιδική παχυσαρκία.

Περισσότεροι από ένας στους έξι (παιδιά και ενήλικοι) στις Η.Π.Α. είναι παχύσαρκοι, ποσοστό σχεδόν τριπλάσιο σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά σύμφωνα με το αμερικανικό CDC (Centers for Disease Control and Prevention). «Σήμερα τα παιδιά βλέπουν 5.000-10.000 διαφημίσεις για τρόφιμα το χρόνο, οι περισσότερες από τις οποίες αφορούν πρόχειρο και ακατάλληλο φαγητό», δήλωσε ο δρ. Victor Strasburger, ο οποίος συνέγραψε τη νέα δήλωση-απαίτηση της Αμερικανικής Ακαδημίας Παιδιάτρων.

«Υπάρχει ένα εκτεταμένο μάρκετινγκ που αφορά φαγητά χείριστης ποιότητας ακόμη και σε παιδιά κάτω των 5 ετών. Είναι «τοξικό» και αν δεν σταματήσει, οι ελπίδες αντιμετώπισης της παχυσαρκίας είναι μηδαμινές», δήλωσε η Kelly Brownell, διευθύντρια του Κέντρου Rudd για τη Διατροφική Πολιτική και την Παχυσαρκία του Πανεπιστημίου Yale.