"Είμαι η Μαίρη Παναγιωταρά μια εργαζόμενη μητέρα μια καλή νοικοκυρά" λέει η Αφροδίτη Μάνου εξιστορώντας το εξαντλητικό 24ωρό της, που είναι γεμάτο από δουλειές και υποχρεώσεις. Δε χρειάζεται να ακολουθήσουμε το παράδειγμά της. Επιβάλλεται να βρίσκουμε χρόνο και για τον εαυτό μας, αρκεί να βάλουμε σε σειρά τις προτεραιότητές μας.

1. Πρωϊνό ενέργειας
Δε φεύγουμε από το σπίτι αν δεν πάρουμε  πρωϊνό. Μελέτες αποδεικνύουν ότι η κατανάλωση πρωινού γεύματος προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας, και δυόμισι φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να καλύψουμε τα 2/3 των καθημερινών αναγκών μας σε σίδηρο, μέταλλα και βιταμίνες.

2. Ο καφές της χαράς 
Μία από τις μικρές απολαύσεις της ζωής είναι και ο πρωϊνός καφές. Η καφεϊνη βελτιώνει τη νοητική λειτουργία, διεγείρει το νευρικό σύστημα και μας τονώνει για να ξεκινήσουμε με ενέργεια τη μέρα μας. Προσοχή, όμως, στην υπερβολική κατανάλωση: Πάνω από 3 φλιτζάνια καφέ την ημέρα έχουν διάφορες περενέργειες, όπως τρέμουλο, υπερδιέγερση, νευρικότητα, αϋπνία, αδυναμία συγκέντρωσης.

3. Ντους ενέργειας
Ιδανικά μόλις σηκωθούμε από το κρεβάτι, κάνουμε ένα ντους και χρησιμοποιούμε καθαριστικές, ήπιες και ενυδατικές συνθέσεις που μυρίζουν εσπεριδοειδή (λεμόνι, πορτοκάλι, περγαμόντο) αλλά και φασκόμηλο, και δεντρολίβανο. Έχει αποδειχτεί ότι αυτά τα αρώματα προκαλούν τόνωση, ευεξία και καλή διάθεση, ώστε για να ξεκινήσουμε δυναμικά τη μέρα μας. 

4. Σειρά έχει η ενυδάτωση
Μετά το ντους, απλώνουμε την ενυδατική μας κρέμα σε πρόσωπο και σώμα και βάζουμε το αποσμητικό μας. Αν ξυρίζουμε καθημερινά τις μασχάλες μας, τότε επιλέγουμε ένα αποσμητικό με ενυδατική σύνθεση και θρεπτικά στοιχεία, που αναπλάθει την επιδερμίδα και την προστατεύει από τους μικρο-τραυματισμούς που υφίσταται από το ξυραφάκι.

5. Ποτέ χωρίς το SPF μου
Η έκθεση στον ήλιο δημιουργεί κηλίδες και ρυτίδες, ενώ αυξάνει και τον κίνδυνο καρκίνου του δέρματος. Γι' αυτό, δε φεύγουμε από το σπίτι αν δε φορέσουμε το αντηλιακό μας ή μια ΒΒ κρέμα. 

6. Στο γραφείο
Αν δουλεύουμε πολλές ώρες μπροστά σε υπολογιστή, ψεκάζουμε το πρόσωπό μας με ένα ενυδατικό σπρέι που περιέχει ιαματικό νερό και φυτικά εκχυλίσματα, όπως της μέντας. Η μέντα προκαλεί ευεξία και βοηθά τη συγκέντρωση του νου.

7. Μεσημεριανό γεύμα
Αντί για junk food, ή πρόχειρες λύσεις φαγητού, έχουμε μαζί μας ένα ταπεράκι με το φαγητό που μαγειρέψαμε το προηγούμενο βράδυ. Επίσης τρώμε άφθονα φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, όσπρια και ψάρια - και πίνουμε άφθονο νερό. Όλα αυτά ενυδατώνουν εσωτερικά τον οργανισμό και διατηρούν την επιδερμίδα υγιή και νεανική.

8. Στο γυμναστήριο
Η άσκηση βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται ο τόνος και η χροιά του δέρματος. Καλό είναι να γυμναζόμαστε τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα και για την εμφάνιση αλλά και την ψυχολογία μας. Αν δε μας αρέσει το γυμναστήριο, τότε επιλέγουμε κάποιου άλλου είδους άσκηση. 

9. Πριν κοιμηθούμε...
Καθαρίζουμε το πρόσωπό μας σχολαστικά και εφαρμόζουμε μια απολαυστική σύνθεση νύχτας που φροντίζει το δέρμα μας όσο κοιμόμαστε. 

10. Ύπνος, ο απαραίτητος
Αν δεν κοιμόμαστε αρκετά ή η ποιότητα του ύπνου είναι κακή, θα φανεί στο πρόσωπό μας. Το πρόσωπό μας  δείχνει «πρησμένο» και θαμπό. Αποφεύγουμε τον καφέ, αλλά και το κάπνισμα, πριν από τον ύπνο, γιατί η καφεΐνη και η νικοτίνη διεγείρουν το νευρικό μας σύστημα, και δεν τρώμε βαρύ και αλμυρό φαγητό, διότι μας ανεβάζει την πίεση.

Τα απαραίτητα εργαλεία καθημερινής ομορφιάς που βάζουμε στην τσάντα μας
* Αποσμητικό
* Γυαλιά ηλίου
* Τονωτικό σπρέι προσώπου
* Κρέμα χεριών
* Ένα πολυβιταμινούχο διατροφικό συμπλήρωμα
* Μωρομάντηλα
* Πούδρα, κραγιόν