Προγραμματίστε σωστά την ημέρα σας
Είναι απαραίτητη η κατανάλωση μικρών ενδιάμεσων σνακ μεταξύ των κυρίως γευμάτων, όπως φρούτα, χυμοί, γαλακτοκομικά, σάντουιτς, κουλούρι Θεσσαλονίκης κ.ά. Με άλλα λόγια, απαιτούνται μικρά και συχνά γεύματα στο σπίτι, στη δουλειά, στο σχολείο, ώστε ο οργανισμός να βρίσκεται σε ισορροπία και να μη διαμορφώνονται συνθήκες πείνας, οι οποίες θα εκφραστούν με ανεξέλεγκτο τρόπο στο κυρίως γεύμα. 

Mη φεύγετε από το σπίτι χωρίς πρωινό 
Το πρωινό είναι ίσως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Αποτελεί την πρώτη πηγή ενέργειας για τον οργανισμό, μετά την πολύωρη «νηστεία» που συνεπάγεται ο ύπνος. Θα πρέπει να περιέχει τουλάχιστον μία μερίδα γαλακτοκομικών, αλλά και υδατάνθρακες, όπως δημητριακά, ψωμί, φρούτα και φρέσκους χυμούς. Ένα πλούσιο πρωινό βοηθά στην καλύτερη δυνατή λειτουργία του οργανισμού, σωματική και πνευματική, δίνοντας τη δυνατότητα να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των καθημερινών δραστηριοτήτων. Η έλλειψή του δημιουργεί σοβαρές προϋποθέσεις για την πρόκληση πείνας κατά τη διάρκεια της ημέρας, αυξάνοντας την πιθανότητα «βουλιμικών» τσιμπολογημάτων. 

Έχετε το κατάλληλο κυρίως γεύμα
Το κυρίως γεύμα δεν θα πρέπει να καταναλώνεται πολύ αργά μέσα στην ημέρα. Πρέπει να συνοδεύεται με λαχανικά εποχής και να περιέχει ποικιλία θρεπτικών συστατικών, όπως πρωτεΐνες (π.χ. ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι, χοιρινό), υδατάνθρακες (π.χ. ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, λαδερά), λίπος (κυρίως ελαιόλαδο). Γενικότερα, αυξήστε τα όσπρια και τα λαδερά, το ψάρι και τα πουλερικά και μειώστε το κόκκινο κρέας.

Προσοχή στο βραδινό
Μια ελαφριά σαλάτα με τόνο (ή κοτόπουλο ή ψάρι ψητό), ένα τοστ με 1 ποτήρι γάλα, μια φρουτοσαλάτα με 1 γιαούρτι και μέλι ή μισή ποσότητα από το μεσημεριανό φαγητό αποτελούν ενδεικτικές επιλογές για ένα ελαφρύ βραδινό γεύμα.

Μη γίνεστε αντικοινωνικοί
Όταν έχετε προγραμματίσει βραδινή έξοδο για φαγητό, φροντίστε το μεσημεριανό σας γεύμα να είναι ελαφρύ (π.χ. σαλάτα χωριάτικη ή με τόνο και 1 φέτα ψωμί), ενώ λίγο πριν από την έξοδο συνιστάται να τρώτε ένα πολύ μικρό γεύμα (π.χ. γιαούρτι, φρούτο). Κατά την έξοδο ξεκινάτε το γεύμα πάντα με μια σαλάτα και για κυρίως παραγγέλνετε 1 μερίδα ψητό κρέας με τη γαρνιτούρα του και προτιμάτε ψητά ή βραστά λαχανικά, ρύζι κ.ά. Για  επιδόρπιο, επιλέγετε κάτι ελαφρύ (π.χ. παγωτό, φρουτοσαλάτα).

Εκτονώστε την αρνητική ενέργεια 
Απολαύστε μια φορά την εβδομάδα το αγαπημένο σας γλυκό ή φάτε μια φορά την εβδομάδα εκτός σπιτιού ή παραγγείλετε στο σπίτι. Έτσι θα εκτονωθεί λίγο η τάση για κατανάλωση «απαγορευμένων» φαγητών και θα επανέλθετε με καλύτερη διάθεση στη δίαιτά σας.