«Φρένο» στη συσσώρευση περιττών κιλών βάζει η συχνή κατανάλωση κάρι, ανακάλυψαν αμερικανοί επιστήμονες.

Η ενδιαφέρουσα μελέτη για τους λάτρεις των εξωτικών γεύσεων έρχεται από τους ειδικούς του Πανεπιστημίου Ταφτς στη Βοστόνη. Βάσει των τελευταίων τους ευρημάτων, ο ταπεινός κουρκουμάς περιέχει μια δραστική ουσία που αποτρέπει τη συσσώρευση βάρους.

Όπως δημοσιεύει το επιστημονικό έντυπο «Journal of Nutrition», από πειράματα που έκαναν σε ποντίκια και καλλιέργειες ανθρώπινων κυττάρων, οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι ο κουρκουμάς καταστέλλει την αύξηση του λιπώδους ιστού, επειδή αποτρέπει τη δημιουργία νέων αιμοφόρων αγγείων.

Συγκεκριμένα, για ένα διάστημα 12 εβδομάδων, οι ειδικοί έδιναν σε δύο ομάδες με πειραματόζωα τροφές πλούσιες σε λιπαρά, αλλά στη μία ομάδα έδιναν επιπλέον 500 mg κουρκουμά σε κάθε γεύμα.

Μετά το τέλος του πειράματος, τα ποντίκια που κατανάλωναν κουρκουμά ζύγιζαν λιγότερο από τα υπόλοιπα.

«Η συσσώρευση περιττών κιλών είναι αποτέλεσμα της ανάπτυξης και της επέκτασης του λιπώδους ιστού, κάτι το οποίο δεν μπορεί να συμβεί παρά μόνο με τη δημιουργία νέων αιμοφόρων αγγείων, μία διαδικασία που ονομάζεται αγγειογένεση», αναφέρει ο ερευνητής κ. Μόχσεν Μεϊντάνι.

Διαβάστε ακόμα:
Mπαχαρικά: Προσθέστε γεύση στο φαγητό σας

Μπαχαρικά: Μυρωδάτα «φάρµακα» στο πιάτο σας

Αδυνάτισμα εξπρές