Έχουμε επιλέξει τις 7 καλύτερες ασκήσεις, για να τονώσετε και να συσφίγξετε το στήθος, που είναι μια σχετικά μεγάλη μυϊκή ομάδα, συχνά αρκετά παραμελημένη. Eμείς σας προτείνουμε τις παρακάτω ασκήσεις τόνωσης, μία ειδική άσκηση για ανόρθωση (γυναίκες) καθώς και μία άσκηση στρέτσινγκ (διάταση), τις οποίες μπορείτε εύκολα να κάνετε οπουδήποτε, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες και εντός 10-12 λεπτών. Έχουμε λάβει υπόψη την ευκολία και την αποδοτικότητα της κάθε άσκησης, έτσι ώστε να επιτευχθούν τα αποτελέσματα που επιθυμείτε, είτε αυτό είναι η σύσφιγξη και η καλύτερη εμφάνιση είτε η μυϊκή τόνωση και η καλύτερη απόδοση στα σπορ και στις καθημερινές δραστηριότητες.