Οι μουσικές προτιμήσεις του καθενός κρύβουν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του, υποστηρίζουν τώρα οι ειδικοί!

Στη σχετική μελέτη του Πανεπιστημίου HeriotWatt στο Εδιμβούργο, συμμετείχαν 36.000 άνθρωποι από διάφορα μέρη του κόσμου, που ρωτήθηκαν για το είδος της μουσικής που τους αρέσει, καθώς και λεπτομέρειες για στοιχεία που αφορούν την προσωπικότητά τους.

Οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι τελικά το κάθε είδος μουσικής αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο τύπο ανθρώπου. Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα, η οποία αφορά συνολικά 104 είδη μουσικής, προέκυψαν τα εξής προφίλ ανθρώπου:

  • BLUES: Υψηλή αυτοπεποίθηση, δημιουργικός, εξωστρεφής, ευγενικός, άνετος.
  • JAZZ: Υψηλή αυτοπεποίθηση, δημιουργικός, εξωστρεφής, άνετος.
  • ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ: Υψηλή αυτοπεποίθηση, δημιουργικός, εσωστρεφής, άνετος.
  • RAP: Υψηλή αυτοπεποίθηση, εξωστρεφής.
  • ΟΠΕΡΑ: Υψηλή αυτοπεποίθηση, δημιουργικός, ευγενικός.
  • COYNTRY / WESTERN: Εργατικός, εξωστρεφής.
  • REGGAE: Υψηλή αυτοπεποίθηση, δημιουργικός, όχι και τόσο εργατικός, εξωστρεφής, ευγενικός, άνετος.
  • DANCE: Δημιουργικός, εξωστρεφής, όχι ιδιαίτερα ευγενικός.
  • INDΙΕ ΜΟΥΣΙΚΗ: Χαμηλή αυτοπεποίθηση, δημιουργικός, όχι και τόσο εργατικός, όχι και τόσο ευγενικός.
  • BOLLYWOOD: Δημιουργικός, εξωστρεφής.
  • ΡΟΚ / HEAVY METAL: Χαμηλή αυτοπεποίθηση, δημιουργικός, όχι και τόσο εργατικός, ούτε ιδιαίτερα εξωστρεφής, ευγενικός, άνετος.
  • ΠΟΠ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ: Υψηλή αυτοπεποίθηση, όχι και τόσο δημιουργικός, όχι ιδιαίτερα εργατικός, λιγότερο εξωστρεφής, ευγενικός, άνετος.
  • SOUL: Υψηλή αυτοπεποίθηση, δημιουργικός, εξωστρεφής, ευγενικός, άνετος
Τα συγκεκριμένα ευρήματα αναμένεται να βοηθήσουν ιδιαίτερα στον τομέα του μάρκετινγκ, καθώς εκτιμάται ότι βάσει των μουσικών προτιμήσεων των καταναλωτών οι εταιρείες θα μπορούν πλέον να προσεγγίζουν το κοινό τους με μεγαλύτερη επιτυχία.

Διαβάστε ακόμη:
13 ερωτήσεις για… το θεραπευτικό ρόλο της μουσικής
http://www.vita.gr/html/ent/826/ent.5826.asp

Μουσική για εγκεφαλικά
http://www.vita.gr/html/ent/909/ent.4909.asp

Μουσική για χαμηλή πίεση
http://www.vita.gr/html/ent/259/ent.6259.asp