Με μυϊκούς σπασμούς και τικ φαίνεται ότι συνδέεται το αντιόξινο φάρμακο Reglan της αμερικανικής φαρμακευτικής εταιρείας «Wyeth», σύμφωνα με ανακοίνωση του Εθνικού Οργανισμού Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA).

Όπως αναφέρουν οι ειδικοί του FDA, το φάρμακο με τη δραστική ουσία μετοκλοπραμίδη έδειξε να προκαλεί μυϊκούς σπασμούς σε περίπτωση που χορηγούνταν σε μεγάλες δόσεις ή για μεγάλο χρονικό διάστημα. Συγκεκριμένα, μεταξύ των παρενεργειών του είναι οι ανεξέλεγκτες κινήσεις των άκρων, του προσώπου και της γλώσσας, οι οποίες στις περισσότερες περιπτώσεις είναι μη αναστρέψιμες. Ακόμη, σύμφωνα με μια έρευνα το 20% περίπου των ασθενών που λάμβαναν το φάρμακο για πάνω από 3 μήνες, εμφάνιζαν προβλήματα δυσκινησίας.

Γι’ αυτό, ο FDA υποχρέωσε την παρασκευάστρια εταιρεία να προσθέσει στη συσκευασία του φαρμάκου μια πιο ευδιάκριτη προειδοποίηση μέσα σε μαύρο πλαίσιο, όπως επίσης και να ενισχύσει το φύλλο οδηγιών με πιο έντονες προειδοποιήσεις προς τους ασθενείς.

Διαβάστε ακόμα:
Απαλλαγείτε από τις καούρες
http://www.vita.gr/html/ent/031/ent.8031.asp

Zώντας με ευαίσθητο στομάχι
http://www.vita.gr/html/ent/214/ent.6214.asp

Τα βότανα που ανακουφίζουν το στομάχι σας
http://www.vita.gr/html/ent/409/ent.2409.asp

Τα παιδικά τικ
http://www.vita.gr/html/ent/210/ent.2210.asp

Δείτε επίσης: