Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Ρότσεστερ της Νέας Υόρκης δοκίμασαν το χυμό κερασιών για την καταπολέμηση της αϋπνίας. Διαπίστωσαν ότι είχε θετικό αποτέλεσμα και αποδίδουν τον καλό ύπνο όσων ήπιαν το χυμό στο γεγονός ότι τα κεράσια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε μελατονίνη. Στο συγκεκριμένο πείραμα διαπίστωσαν ότι όσοι έπιναν ένα χυμό κερασιών προτού κοιμηθούν, κατάφερναν να κοιμηθούν κατά μέσο όρο 17 λεπτά περισσότερο από εκείνους που δεν έπιναν το χυμό. Αν θέλετε να δοκιμάσετε, μπορείτε να φτιάξετε χυμό με τον ίδιο τρόπο περίπου που κάνετε τη βυσσινάδα – δεν χρειάζεται να προσθέσετε απαραιτήτως ζάχαρη και να επιβαρύνετε το χυμό με θερμίδες.

Το μοναδικό πρόβλημα με τα κεράσια είναι ότι είναι περισσότερο επιβαρυμένα με φυτοφάρμακα από ό,τι τα άλλα φρούτα. Μπορείτε, όμως, να αναζητήσετε βιολογικά κεράσια. Το πρόβλημα της τιμής ξεπερνιέται με παραγγελίες απευθείας στον παραγωγό – εμείς βρήκαμε κεράσια με 4-4,5 ευρώ το κιλό. Μπορείτε να πετύχετε αυτή τη χαμηλή τιμή και με παραγγελίες ομαδικές – π.χ. να παραγγείλετε 15 κιλά μαζί με 2-3 συναδέλφους ή γείτονές σας

Όσον αφορά την αποτελεσματικότητα των κερασιών στο ζήτημα του ύπνου, ακόμα κι αν δεν «πιάσει» το πείραμα, το φρούτο αυτό έχει πολλά αντιοξειδωτικά ούτως ή άλλως, οπότε ακόμα κι αν δεν βοηθήσουν στην αϋπνία, ωφελούν σε μια σειρά από άλλα προβλήματα. Τα κεράσια θεωρούνται και «παυσίπονα», ειδικά για την αρθρίτιδα.

Διαβάστε ακόμη:
Για το τζετ λαγκ εκχύλισμα πεύκου!
http://www.vita.gr/html/ent/967/ent.7967.asp


Κοιμηθείτε με το… Internet
http://www.vita.gr/html/ent/640/ent.9640.asp

Κάντε 8 λεπτά ύπνου να φαίνονται 8 ωρο!
http://www.vita.gr/html/ent/729/ent.9729.asp

Οι βιταμίνες του καλοκαιριού
http://www.vita.gr/html/ent/872/ent.9872.asp

Δείτε επίσης: