Πανευρωπαϊκή δίαιτα έδειξε ότι όσοι αγαπάνε το κρέας (μπριζόλες, κιμά, κοτόπουλο, χοιρινό, μοσχάρι, πουλερικά, μπέικον, ζαμπόν και λουκάνικα) «έβαλαν» μέσα σε 5 χρόνια κατά μέσο όρο 2,5 κιλά παραπάνω από εκείνους που δεν αγαπούν τα κρεατικά – ή πάντως τα αποφεύγουν. Η μόνη πρωτεΐνη που δεν πρόσθεσε κιλά, σύμφωνα με την έρευνα, ήταν του ψαριού.

Οι ερευνητές εντυπωσιάστηκαν, γιατί στην έρευνά τους έλαβαν υπόψη το σύνολο των θερμίδων που προσλάμβαναν όλα τα άτομα και το επίπεδο της καθημερινής άσκησής τους ή γενικά το επίπεδο της καύσης θερμίδων ακόμα και με απλό περπάτημα ή με δουλειές του σπιτιού. Ακόμα και τα άτομα, λοιπόν, που προσλάμβαναν ακριβώς τις ίδιες θερμίδες και έκαιγαν επίσης τις ίδιες (είχαν, δηλαδή, ίδιο βαθμό φυσικής δραστηριότητας), πάχαιναν περισσότερο όταν προσλάμβαναν αυτές τις θερμίδες από το κρέας. Οι ειδικοί υπολόγισαν ότι για τη διαφορά των 2,5 κιλών αρκούσε οι άνθρωποι να έτρωγαν 250 γρ. κρέας την ημέρα – μία σχετικά μικρή μπριζόλα ή κάτι αντίστοιχο. Στην έρευνα, η Ελλάδα συγκαταλέγεται μεταξύ των χωρών με τη μικρότερη κατά κεφαλήν κατανάλωση κρέατος – προσλαμβάνουμε από το κρέας κατά μέσο όρο μόνο 140 θερμίδες την ημέρα, ενώ οι Δανοί, οι Βρετανοί και άλλοι προσλαμβάνουν από αυτό 270 θερμίδες, δηλαδή τρώνε περίπου τη διπλάσια ποσότητα κρέατος.

Μπορείτε να διαβάσετε περίληψη της έρευνας (στα αγγλικά) εδώ: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20592131



Διαβάστε ακόμη:
Το κρέας και η περίοδος
http://www.vita.gr/html/ent/643/ent.11643.asp


Φάκελος – Σώμα: Αδυνατίστε ανάλογα με τον σωματότυπό σας
http://www.vita.gr/html/ent/507/ent.11507.asp

Αδυνατίστε με μπισκότα και κέικ!
http://www.vita.gr/html/ent/221/ent.11221.asp

Λύστε και αδυνατίστε!
http://www.vita.gr/html/ent/472/ent.10472.asp

Δείτε επίσης: