Γεια σας, είμαι 19 χρονών 1.57 και 47 κιλά. Σε γενικές γραμμές δεν έχω πρόβλημα με το σώμα μου το μόνο που με ενοχλεί και δεν υπερβάλλω είναι η κοιλιά μου… Είναι φουσκωμένη λες και είμαι έγκυος. Δεν κάνω διατροφή λόγω σχολής μένω και μόνη μου και δυσκολεύομαι να μαγειρεύω. Δεν παίρνω ποτέ πρωινό αφού ξυπνάω μετά τις 12, πηγαίνω γυμναστήριο αλλά πολύ σπάνια. Τι να κάνω λοιπόν για να έχω μια επίπεδη κοιλιά; Και σε πόσο καιρό θα το πετύχω; Επίσης θέλω να ρωτήσω αυτά τα μηχανήματα που διαφημίζει η τηλεόραση είναι αποτελεσματικά;

Ευχαριστώ

Κατερίνα

Αγαπητή Κατερίνα, αν έχεις λίπος στην κοιλιά ο πρώτος τρόπος να το μειώσεις είναι το είδος της τροφής που καταναλώνεις. Αν τρως κάθε μέρα έξω είναι σίγουρο ότι δε σε βοηθάει. Αν όμως δεν έχεις άλλη επιλογή προτίμησε να τρως μαγειρευτά και ψητά με σαλάτα πράσινη, όσο πιο συχνά μπορείς ώστε να μπορέσεις να μην αυξήσεις το λίπος και αντίθετα, να αρχίσεις να το μειώνεις σιγά-σιγά. Θα πρέπει επίσης για να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να αρχίσεις τη γυμναστική. Αρχικά αν δε βρίσκεις πολύ χρόνο πήγαινε καθημερινά στη σχολή με τα πόδια όσο μακριά και αν μένεις. Στη συνέχεια ξεκίνα γυμναστική. Όλες οι σχολές των Ελληνικών ανώτατων και ανώτερων σχολών έχουν προγράμματα γυμναστικής για τους φοιτητές με πολύ μεγάλη ποικιλία και φυσικά είναι δωρεάν. Γίνεται πολύ καλή δουλειά και πάντα βολεύει σε σχέση με τις ώρες μαθημάτων. Σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι γνωρίζεις και κόσμο από τη σχολή. Αν η σχολή είναι ιδιωτική και δεν έχεις αυτή την πολυτέλεια τότε ξεκίνα 3 φορές τη βδομάδα σε κάποιο γειτονικό γυμναστήριο και βρες μέσα στο πρώτο διάστημα μια δραστηριότητα που να σου αρέσει και ακολούθησε την. Δεν χρειάζεσαι κάποιο ειδικό πρόγραμμα για κοιλιακούς αρκεί να γυμνάζεσαι τακτικά και να προσέχεις το είδος της τροφής και όχι την ποσότητα. Καλή δύναμη.

Δείτε επίσης: