Γεια σας, αυτήν την εποχή παίρνω την αντιβίωση
avelox που μου τη σύστησε ο παθολόγος για
το πόδι μου που είναι πρησμένο από κτύπημα. Πριν πάρω την avelox για 18 μέρες
έπαιρνα την amoxil του 1 γρ. χωρίς κανένα αποτέλεσμα βελτίωσης.
Αφού τελείωσα την amoxil και επειδή δεν μπορώ να πάρω αντιφλεγμονώδη
φάρμακα, με δική μου πρωτοβουλία πήρα ασπιρίνη για 4 μέρες, μια κάθε μέρα, με
αποτέλεσμα να βγάλω εξανθήματα στα χέρια και στα πόδια μου με φαγούρα και
λίγα στο σώμα μου, τώρα άρχισα να παίρνω και την avelox για το πόδι μου.
Πήγα σε δυο δερματολόγους, ο πρώτος μου είπε ότι τα εξανθήματα που έχω
προκλήθηκαν από φυτά και μου έδωσε ένα χάπι αντισταμινικό και δυο αλοιφές, αποτέλεσμα μηδέν. Πήγα σε δεύτερο δερματολόγο ο
οποίος μου είπε ότι τα εξανθήματα που έχω είναι από φάρμακο δηλ. από το
amoxil, σημειωτέον ότι τα εξανθήματα βγήκαν μια εβδομάδα μετά που σταμάτησα την amoxil, όμως μέσα σ’ αυτήν την εβδομάδα που δεν έπαιρνα την amoxil πήρα για 4 μέρες την ασπιρίνη και μετά έβγαλα τα εξανθήματα. Και τώρα παίρνω την avelox
για τη θεραπεία του ποδιού μου. Χθες που πήγα στο δεύτερο δερματολόγο μετά
από εξέταση διαπίστωσε ότι τα εξανθήματα μου είναι από φάρμακο κατά πάσα
πιθανότητα από το amoxil, και μου είπε να πάρω για 12 μέρες με σταδιακή
ελάττωση κορτιζόνη. Η ερώτηση μου είναι αν μπορώ να την πάρω παράλληλα με την
αντιβίωση avelox, γιατί φοβάμαι επειδή δεν έχω πάρει ποτέ στη ζωή μου μέχρι
σήμερα που είμαι 58 χρονών κορτιζόνη. Παρακαλώ θέλω να μου πείτε τη γνώμη
σα …

Αγαπητέ αναγνώστη, διάβασα πολύ προσεκτικά την ερώτησή σας. Εφόσον
έχουν ήδη δοθεί οδηγίες από συναδέλφους για το συγκεκριμένο πρόβλημα, δεν θα ήθελα να επέμβω. Εξάλλου στη συγκεκριμένη περίπτωση με το ιστορικό που έχετε, το πιο σωστό από ιατρικής πλευράς είναι να εξεταστείτε προσεκτικά κλινικά και
να ληφθεί ένα λεπτομερές ιστορικό από ένα και μόνο ιατρό έχοντας άμεση
επαφή.

Δείτε επίσης: