Καλησπέρα σας, έχω ύψος 1,65 και είμαι 52-53 κιλά. Παλαιότερα είχα φτάσει και τα 70 κιλά αλλά σταδιακά τα έχασα και τα τελευταία 3 χρόνια έχω σταθεροποιήσει το βάρος μου. Πήγαινα και γυμναστήριο αυτά τα 3 χρόνια το οποίο όμως σταμάτησα εδώ και 4 μήνες επειδή πλέον το βαρέθηκα. Ενώ λοιπόν δεν έχω πάρει κιλά, λόγω του ότι είμαι όλη μέρα στο σπίτι τον τελευταίο μήνα και δεν πολυκινούμαι νιώθω ότι έχω παχύνει. Βλέπω τον εαυτό μου πιο χοντρό αν και είμαι τα ίδια κιλά. Είναι αυτό δυνατόν; Επίσης από αυτή την εβδομάδα άρχισα τένις γιατί δεν ήθελα να βγάλω τον αθλητισμό από τη ζωή μου, κάνω 5-6 φορές την εβδομάδα κοιλιακούς και σε κανένα μήνα θα αρχίσω και κολύμβηση. Θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποιες ασκήσεις που να μπορώ να κάνω στο σπίτι και κάποιο πρόγραμμα σύσφιξης επίσης; Το τένις κατά πόσο γυμνάζει; Θα έχω σύσφιξη σε όλο μου το σώμα κάνοντας το ή θα γυμναστούν μόνο οι ώμοι;
Καίτη

Αγαπητή Καίτη, ξεκίνα το τένις μαζί με το κολύμπι και ποτέ δεν θα ξανανοιώσεις χοντρή ακόμη και αν κατά λάθος βάλεις και 1-2 κιλά. Όσον αφορά το τένις σαφώς και έχεις λίγο περισσότερη εκγύμναση των άνω άκρων και του κορμού αλλά χρησιμοποιείς όλο σου το σώμα για να παίξεις σωστά. Αυτό βέβαια θα έρθει με τον καιρό. Κάνοντας όμως και κολύμπι θα νοιώθεις ολοκληρωμένη και θα μπορείς να παίζεις και ευκολότερα τένις. Όσον αφορά τους κοιλιακούς να θυμάσαι ότι ποτέ δεν τους κάνουμε μόνους τους αλλά πάντα μαζί με ραχιαίους για να έχουμε καλύτερη ανάπτυξη του κορμού. http://www.vita.gr/html/ent/264/ent.1264.asp

Δείτε επίσης: