Σύμφωνα με αμερικανική έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα οι καταναλωτές δεν δίνουν τη δέουσα προσοχή στις ετικέτες των τροφίμων που αγοράζουν. Χρησιμοποιώντας συσκευές καταγραφής της κίνησης των ματιών οι ερευνητές μελέτησαν τι ακριβώς παρατήρησαν 203 συμμετέχοντες στο πείραμα σε 64 διαφορετικά προϊόντα του σούπερ μάρκετ τα οποία προβάλλονταν σε μια οθόνη υπολογιστή.

Όταν η ετικέτα με τις διατροφικές πληροφορίες ήταν στο κέντρο της συσκευασίας οι συμμετέχοντες διάβαζαν ένα ή περισσότερα στοιχεία που αναγράφονταν σ’ αυτή στο 61% των περιπτώσεων, συγκριτικά με το 37% και το 34% των ετικετών όταν αυτές ήταν είτε δεξιά είτε αριστερά στο πακέτο.

Επίσης, οι ταμπέλες στο κέντρο της συσκευασίας λάμβαναν κατά 30% περισσότερη προσοχή σε σχέση με εκείνες που ήταν τοποθετημένες στα πλάγια του κουτιού.

Οι ερευνητές επίσης διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες έδιναν πολύ μεγαλύτερη προσοχή στην ταμπέλα όταν ήταν στην κορυφή του πακέτου παρά κοντά στη βάση του. Κατά συνέπεια αν οι ειδικοί θέλουν οι καταναλωτές να διαβάζουν τις ετικέτες, τότε καλό είναι αυτές να τοποθετούνται στο κέντρο της συσκευασίας και σχετικά ψηλά.