Γεια σας, είμαι 16.5 χρονών και εδώ και 2 βδομάδες περίπου έχω αρχίσει διατροφή και γυμναστική στο σπίτι. Ήμουν 56 κιλά και έχω χάσει μέχρι τώρα 2 κιλά. Βέβαια σκοπός μου είναι να φτάσω σταδιακά τα 50. Το θέμα μου είναι ότι έκανα για 9 χρόνια πρωταθλητισμό, ρυθμική και έπειτα 4 χρόνια πρωταθλητισμό – στίβο. Τώρα πια λόγω έλλειψης χρόνου δεν γυμνάζομαι. Βέβαια στο στίβο άρχισα να κάνω και βάρη με αποτέλεσμα να φουσκώσουν τα μπούτια από τους μυς. Τώρα όχι μόνο είναι αγύμναστα και αντιαισθητικά διότι δεν γυμνάζομαι, αλλά και πολύ χοντρά σε σχέση με το σώμα μου. Τι να κάνω; Πώς γίνεται να χάσω από εκεί βάρος; Μήπως γίνεται να μου προτείνετε ένα πρόγραμμα αεροβικής γυμναστικής – χορού καθημερινά ώστε να χάσω και τα ψωμάκια αν και τώρα που άρχισα πρόγραμμα σιγά σιγά αχνοφαίνονται οι κοιλιακοί μου. Όμως θα φύγουν τα ψωμάκια με τους κοιλιακούς;
ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σας

Για απώλεια λίπους από την περιφέρεια ή από την κοιλιά συστήνεται εξίσου αερόβια άσκηση μέτριας έντασης μεγάλης διάρκειας όπως ποδήλατο, περπάτημα, τρέξιμο, κολύμπι 3-4 φορές την εβδομάδα. Το λίπος από την κοιλιά δεν φεύγει κάνοντας κοιλιακούς. Μπορείς όμως παράλληλα με το αερόβιο πρόγραμμα να συμπεριλαμβάνεις ασκήσεις ενδυνάμωσης κοιλιακών μυών . http://www.vita.gr/html/ent/406/ent.11406.asp ( ασκήσεις για κοιλιά )

http://www.vita.gr/html/ent/408/ent.1408.asp ( πληροφορίες για χορό )

Δείτε επίσης: