Γεια σας, είμαι 19 χρονών, έχω ύψος 1,57 και είμαι 60 κιλά. Εδώ και 3 μήνες έβαλα 6 κιλά αφού ήμουν 54 κιλά. Όμως τον Σεπτέμβρη είχα πάθει ψύχωση και έτσι αναγκάστηκα να πάρω αντιψυχωσικά φάρμακα. Τέλειωσα τη θεραπεία μου τον Δεκέμβρη και αμέσως άνοιξε η όρεξή μου και πήγα στα 60 κιλά. Εδώ και 2 εβδομάδες προσπαθώ με καθημερινή άσκηση και πολύ υγιεινή διατροφή αλλά έχασα μόνο 0,5 κιλό, αφού ήμουν 60.5 κιλά και τώρα είμαι 60. Γυμνάζομαι 45 λεπτά την μέρα με διάδρομο γρήγορο περπάτημα και θέλω να χάσω 3 κιλά μέχρι τα τέλη του Απρίλη. Καταναλώνω 1 μπολ all bran με γάλα άπαχο το πρωί και το βράδυ ενώ το μεσημέρι μια τονοσαλάτα. Στα ενδιάμεσα τρώω 1 φρούτο. Σας θερμοπαρακαλώ θα ήθελα να μου πείτε αν είναι καλό το διατροφολόγιο μου και σε πόσο καιρό θα χάσω τουλάχιστον τα 6 κιλά που έβαλα, αλλά για αρχή τα 3 κιλά. Σας παρακαλώ να μου απαντήσετε γιατί είναι επείγον και πραγματικά έχασα το κουράγιο και την εμπιστοσύνη μου σε μένα. Περιμένω με ανυπομονησία την απάντηση σας. Μηλίτσα
Μηλίτσα, η αύξηση βάρους είναι μια συχνή παρενέργεια των αντιψυχωσικών φαρμάκων. Το ζήτημα είναι ότι η εμπλοκή που δημιουργούν στο μεταβολισμό και η αύξηση της όρεξης συχνά διαρκούν για κάποιο καιρό και μετά το τέλος της αγωγής. Σύμφωνα με τη διατροφή που ακολουθείς και τη σωματική σου δραστηριότητα θεωρητικά θα μπορούσες να χάσεις και περισσότερο από ½ κιλό στις 2 εβδομάδες αλλά βάσει του ιστορικού της αντιψυχωσικής αγωγής και του σωματικού σου βάρους (ακόμα και τώρα δεν θεωρείσαι υπέρβαρη) είναι αναμενόμενο να συναντάς αντιστάσεις στην προσπάθειά σου. Αν όμως είσαι υπομονετική, το πλεονάζον βάρος θα χαθεί έστω και πιο αργά από ό,τι θα ήθελες. Η λύση δεν είναι να πιεστείς περισσότερο αλλά να συμβιβαστείς με το γεγονός ότι αυτό επιτρέπει ο οργανισμός σου τη συγκεκριμένη περίοδο. Η παρατήρηση που έχω να σου κάνω είναι ότι οφείλεις να έχεις μεγαλύτερη ποικιλία τροφίμων κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας προσπάθειας.

Δείτε επίσης: