Ξέρουμε τι πίνουμε και πόσο δυνατό είναι; Μόνο ο ένας στους τρεις μπορεί να δώσει την απάντηση σ’ αυτήν την ερώτηση. Σύμφωνα με έρευνα της Mintel, της κορυφαίας εταιρείας διεξαγωγής ερευνών στον τομέα του φαγητού και του ποτού στη Μεγάλη Βρετανία, μόνο το 29% όσων πίνουν δίνουν σημασία στην περιεκτικότητα σε αλκοόλ των ποτών τους.



Μάλιστα, συνήθως την ετικέτα την ελέγχουν οι νεότεροι σε ηλικία πότες, κάτι που προκαλεί έκπληξη. Ενδεχομένως όμως να εξηγείται από την επιθυμία των νεότερων να μεθύσουν γρηγορότερα, οπότε διαβάζουν την ετικέτα για να επιλέξουν το πιο δυνατό ποτό. H έρευνα έδειξε ότι σχεδόν οι μισοί νέοι 18-24 ετών ξεκινούν να πίνουν από το σπίτι πριν ακόμη βγουν έξω, ενώ το ίδιο πράττουν μόλις το 7% των άνω των 45 ετών..



Επίσης, παρατηρήθηκε μείωση της κατανάλωσης ποτού στο σπίτι, με το ποσοστό όσων πίνουν τρεις φορές την εβδομάδα στο σπίτι τους να έχει μειωθεί από 46% το 2006 σε 41% το 2011. Η τάση αυτή αποδίδεται εν μέρει και στη μείωση των εισοδημάτων.