Καλησπέρα, πριν δυο εβοδμάδες ξεκίνησα το reducar 20mg(οrracutan). Δύο πρωί, δύο βράδυ. Μετά την 1η εβδομάδα ένιωθα έντονους πόνους στον αυχένα και δεν μπορούσα να γυρίσω καθόλου και ένιωθα πολύ βαρύ το κεφάλι μου με τρομερούς πονοκεφάλους. Καθώς και στη μέση μου πονούσα έντονα. Τα σταμάτησα μία εβοδμάδα κατόπιν συνεννόησης με την γιατρό μου και τα ξανάρχισα σήμερα, ένα πρωί ένα βράδυ. Ποιά είναι η γνώμη σας; Είναι επικύνδινα, ώστε να μου δημιουργήσουν κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας τα φοβάμαι πάρα πολύ τα συγκεκριμένα, αλλά επειδή έχω θηλακύτιδα και ροδόχους ακμή και έχω κάποιες ελαφρές ουλές, αναγκαστικά ακολουθώ αυτή την αγωγή. σας ευχαριστώ …
Τζένη

Δεν χρειάζεται να υπάρχει ανησυχία και φόβος για τις παρενέργειες. Μπορεί να έχουν αναφερθεί πολλές αλλά αρκετές είναι σπάνιες και υποχωρούν κατόπιν της κατάλληλης ρύθμισης της δοσολογίας από τον θεράποντα ιατρό. Μόνο σε περιπτώσεις που αυτές συνεχίζονται παρά την προσαρμογή της δόσης, το φάρμακο πρέπει να διακόπτεται.

Δείτε επίσης: