Γεια σας, το σκέφτηκα πολύ πριν να απευθυνθώ σε εσάς. Η αλήθεια είναι ότι έχω σοβαρό πρόβλημα με τον εαυτό μου και δεν ξέρω αν ποτέ μου θα τα καταφέρω. Είμαι γύρω στο 1,53 και μισό και τα κιλά μου κυμαίνονται κάπου στο 53. τώρα που ήρθα να σπουδάσω έβαλα γύρω στα 5-6 κιλά. Το αιώνιο μου πρόβλημα είναι ότι αν και γνωρίζω αρκετά για τις καλές τροφές, έχω ιδιαίτερη αδυναμία στους υδατάνθρακες, στα ψωμιά. Εδώ και αρκετό καιρό, κάθε μέρα μου πέφτει η διάθεση μου γιατί εκτός του ότι πάχυνα δυσκολεύομαι να φορέσω και τα παντελόνια μου. Η αλήθεια είναι ότι ο λόγος που θέλω να χάσω κιλά είναι για να νιώθω εγώ όμορφα με τον εαυτό μου. Τον τελευταίο μήνα έκανα και κάποιους εμετούς αλλά το έχω σταματήσει γιατί αυτό δεν θα μου βγει σε καλό. Κάθε φορά λέω από αύριο θα προσπαθήσω αλλά τίποτα. Το πολύ τα καταφέρνω μέχρι δύο μέρες. Πάντα τρώω χωρίς να πεινάω. Πάντα νιώθω τύψεις και γενικά είναι το μόνο που με απασχολεί συνεχώς και με κάνει να στενοχωριέμαι. Είμαι τόσο απελπισμένη και σκέφτηκα να σας γράψω να ακούσω και μια άλλη άποψη. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Μαίρη
Μαίρη, καλώς ή κακώς, το σωματικό βάρος απασχολεί πολύ έντονα τις γυναίκες της ηλικίας σου για αισθητικούς λόγους. Και στην περίπτωσή σου, το βάρος δεν αποτελεί πρόβλημα υγείας, αφού είναι μέσα στα φυσιολογικά όρια, αλλά σου δημιουργεί προβληματισμό για την εικόνα του σώματος. Οι περιγραφές της διατροφικής σου συμπεριφοράς δείχνουν ότι έχεις μια σχετική διαταραχή θρέψης, δηλαδή διαταραγμένη σχέση με την τροφή. Ο πρώτος που θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις αυτή τη σχέση είναι ο εαυτός σου. Θα πρέπει με επιμονή και μεγάλη θέληση να επιβάλλεις στον εαυτό σου τις αρχές της σωστής διατροφής, με πρώτη και κύρια την ύπαρξη μικρών και συχνών γευμάτων μέσα στην ημέρα. Επίσης, πρέπει να απομακρύνεις τον εαυτό σου από τη μόνιμη πρόσβαση σε επιβαρυντικές τροφές. Να μην τις προμηθεύεσαι αλλά και να κάνεις άλλα πράγματα τις ώρες που συνήθως κάνεις τις διατροφικές σου υπερβολές. Π.χ. ό,τι καλύτερο είναι να κάνεις μια βόλτα ή να εξασφαλίσεις τακτική σωματική άσκηση που θα σε βοηθήσει ποικιλοτρόπως. Τέλος, έχεις και την επιλογή να σε παρακολουθήσει επιστήμονας διαιτολόγος, που θα σε βοηθήσει να έχεις πιο τακτικό και επίσημο έλεγχο της συμπεριφοράς και του βάρους σου, παράλληλα με αγωγή για την αλλαγή της διατροφικής σου συμπεριφοράς.

Δείτε επίσης: