Είμαι 62 ετών και έχω υψηλή μυωπία 17 β στο αριστερό μάτι και 10 μισό στο δεξί μέχρι πριν 4 μήνες. δεν αντιμετώπιζα κάποιο πρόβλημα σε αυτό το χρονικό διάστημα, είδε μια αλλαγή στην όρασή μου πήγα στον οφθαλμίατρο έκανα OCT και διαπίστωσε μείωση της όρασης στο δεξί μάτι στο πέντε δέκατα. Μου πρότεινε η φαρμακοποιός μου και πήρα βιταμίνες OCUVITE LUTEN FORTE. Μετά από λίγο καιρό είδα και πάλι μια αλλαγή στην όρασή μου προς το καλύτερο ξανακάνω OCT και η όρασή μου επανήλθε στα δέκα δέκατα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι τυχαίο. Και παίρνοντας τις βιταμίνες συνέχεια μπορεί να έχω κάποια επιβάρυνση στον οργανισμό μου; Ευχαριστώ, Καίτη

Αρχικώς να διευκρινίσω ότι οι βιταμίνες τύπου Ocuvite αλλά και όλα τα παρεμφερή βιταμινούχα σκευάσματα (και υπάρχουν πολλά) έχουν σαν ένδειξη χορήγησης την σχετιζόμενη με την ηλικία εκφύλιση της ωχράς κηλίδας, άρα είναι αδύνατον να σχετίζεται η βελτίωση της οπτικής οξύτητας με την λήψη των βιταμινών.

Όσον αφορά την μείωση της όρασης στον δεξιό οφθαλμό αυτή θα μπορούσε να οφείλεται σε μία παροδική αιτία (και υπάρχουν αρκετές) και για τον λόγο αυτό επανήλθε στα 10/10. Βέβαια για να απαντήσει κανείς με σαφήνεια στα ερωτήματα σας θα πρέπει ​να δει και τις λήψεις των δύο OCT’ s αλλά σε γενικές γραμμές πρέπει να ξέρετε ότι οι βιταμίνες αυτές δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στην περίπτωση σας χωρίς ωστόσο να προκαλούν κάποια επιβάρυνση στον οργανισμό σας και σαφώς θα μπορούσε το επεισόδιο αυτό να σχετίζεται με μία τυχαία και παροδική διαταραχή

Ακολουθήστε το στο Google News