Είμαι 33 ετών, 1.63 ύψος και 55 κιλά. Επειδή εργάζομαι σε νησί αναγκάζομαι να δουλεύω 12ωρα και να τρώω junk food και τηγανητά. Κάνω πάντα κάθε βράδυ 15 λεπτά τουλάχιστον διάφορες ασκήσεις κοιλιακών για να συνηθίσουν οι μύες, αν και πιστεύω ότι ίσως είναι άσκοπο λόγω του ότι δεν κάνω διατροφή. Το κάνω μόνο για τους μύες. Όταν κλείσει η σεζόν, θα κάνω και διατροφή. Μπορείτε να μου πείτε τι είναι προτιμότερο να τρώω για να βάλω σωστά κιλά με την κατάλληλη γυμναστική; Κυριάκος

Κυριάκο, κάθε άσκηση μόνο καλό σου κάνει. Απλά, χρειάζεται και η αεροβική άσκηση (περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμπι) για καλύτερη υγεία και ευεξία. Για τη σωστή αύξηση βάρους σε πρώτη φάση το μέγεθος των μερίδων θα πρέπει να αυξηθεί στα μεσημεριανά και τα βραδινά γεύματα, ενώ θα πρέπει να καταναλώνονται και τουλάχιστον 3-4 ενδιάμεσα σνακς. Στα κυρίως γεύματα θα πρέπει να προστεθούν και προϊόντα υψηλής ενεργειακής αξίας συμπληρωματικά του φαγητού, όπως τα τυριά και το ψωμί, ενώ στα ενδιάμεσα γεύματα καλές επιλογές αποτελούν οι ξηροί καρποί, τα αλμυρά κράκερς και κριτσίνια και τα τοστ συνοδευόμενα από γάλα ή χυμούς φρούτων. Το γάλα και οι χυμοί φρούτων θα μπορούσαν επίσης να υποκαταστήσουν μερικώς το νερό.