Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: είμαι 1.60 ύψος και 50 κιλά. Εδώ και 3,50 χρόνια ασχολούμαι με αεροβική γυμναστική και πιλάτες, απλά δεν έχω δει διαφορά στα λεγόμενα «ψωμάκια». Δεν έχει σφίξει το συγκεκριμένο σημείο. Το ίδιο συμβαίνει και με τα πόδια, δεν είναι τόσο σφιχτά. Αν μπορείτε να μου δίνατε μια συμβουλή. Σας ευχαριστώ πολύ, Βάσια

Αγαπητή αναγνώστρια,

Ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα. Αρχικά θα ήθελα να διευκρινίσω κάτι. Τα «ψωμάκια» δε σφίγγουν. Είναι λιποαποθήκες που περιέχουν διαφορετικό ιστό –λιπώδη- και δεν έχουν καμία βιολογική και βιοχημική σχέση με τους μύες –που «σφίγγουν». Για να πετύχεις το στόχο σου, δώσε μεγαλύτερη έμφαση σε ασκήσεις ενδυνάμωσης μειώνοντας τις επαναλήψεις σε 10-12με ένα βάρος ώστε να «ζορίζεσαι» στις τελευταίες 3 επαναλήψεις. Σκοπός σου είναι να επιτύχεις μυϊκή υπερτροφία, στα πλαίσια του δυνατού. Ωστόσο μη λησμονήσεις την αερόβια άσκηση 2 φορές την εβδομάδα για κάλυψη των αναγκών και βιολογικών προσαρμογών του καρδιαγγειακού και αναπνευστικού σου συστήματος κατά βάσει αλλά και του νευρομυϊκού και μυοσκελετικού σου συστήματος. Καλή συνέχεια!

Ακολουθήστε το στο Google News