Με αφορμή την Παγκόσμια Ήμερα Ύπνου στις 20 Μαρτίου 2015, το Quiet Life των Lanes έκανε την παρουσία του αισθητή στην πόλη και μας υπενθύμισε ότι είναι η πιο εύκολη και άμεση λύση για την καταπολέμηση της αϋπνίας, συμβάλλοντας έτσι στη γενικότερη ηρεμία του οργανισμού μετά από μία κουραστική ημέρα.

Η απαιτητική καθημερινότητα προκαλεί έντονη σωματική κούραση και υπερένταση που οδηγεί πολλές φορές σε έναν ανήσυχο ύπνο. Η αϋπνία έχει γίνει ένα από τα βασικά προβλήματα που ταλαιπωρεί τον σύγχρονο άνθρωπο. Το φυτικό ηρεμιστικό Quiet Life  είναι η απάντηση σε όλα τα παραπάνω και κυρίως στο ζήτημα της αϋπνίας, χωρίς παρενέργειες ή πιθανότητα εθισμού. Με βασικό συστατικό του τη βαλεριάνα και άλλα φυτικά συστατικά, όπως η πασιφλόρα, ο λυκίσκος, το άγριο μαρούλι και το λεοντόνουρο, γνωστά για τις χαλαρωτικές, ηρεμιστικές και καταπραϋντικές τους ιδιότητες και σε συνδυασμό με βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Β1, Β2 και Β3), το Quiet Life συντελεί σε ένα υγιές νευρικό σύστημα. Ως ηρεμιστικό φυτικής προέλευσης το Quiet Life είναι απόλυτα ασφαλές και χορηγείται χωρίς ιατρική συνταγή.


Τα προβλήματα ύπνου στο σώμα μας
Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι ο διαταραγμένος ύπνος μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα μάθησης, τη μνήμη, τη γνωστική διαδικασία, την αντίληψη του πόνου, την αποδοτικότητα του ανοσοποιητικού, την απόδοση στον αθλητισμό αλλά και τις φλεγμονές. Όταν μάλιστα μετατρέπεται σε χρόνια κατάσταση, έχει επιπτώσεις στους κιρκάδιους ρυθμούς, δηλαδή στο βιολογικό μας ρολόι, με αποτέλεσμα να διαταράσσονται οι νευροενδοκρινικές λειτουργίες (σεροτονίνη, τρυπτοφάνη, μελατονίνη) και ο μεταβολισμός της γλυκόζης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επηρεάζεται η όρεξη, η πρωτεϊνοσύνθεση, η γλυκονεογέννεση, η πρόσληψη τροφής και κατ’ επέκταση το σωματικό βάρος και ο λιπώδης ιστός. Σύμφωνα με τη Βρετανική Εταιρία Ύπνου αλλά και την ASBA (American Sleep and Breathing Academy), κλινικές μελέτες αποδεικνύουν τη χρησιμότητα των φυτικών βοηθημάτων και συγκεκριμένα του εκχυλίσματος των ριζών της βαλεριάνας και πασιφλόρας στη διαδικασία του ύπνου, τα οποία θα μπορούσαν να αποδειχθούν ιδιαίτερα βοηθητικά για τις ευαίσθητες ομάδες, όπως είναι οι εργαζόμενοι με βάρδιες και οι αθλητές σε προπονητική ή αγωνιστική περίοδο.

Η συμβολή του διατροφολόγου
Ο κλινικός διαιτολόγος – διατροφολόγος MMedSci, Θ. Κουτράκος, από την πλευρά του τονίζει ότι είναι σημαντική η ισορροπημένη διατροφή, η σταθερότητα στον προγραμματισμό των γευμάτων και η αποφυγή υπερβολών ιδιαίτερα κοντά στις ώρες του ύπνου, ώστε ο οργανισμός να μπορέσει να ολοκληρώσει τη διαδικασία της πέψης με φυσιολογικό τρόπο και να αφήσει το ορμονικό και ενδοκρινικό υπόβαθρο να προετοιμάσει το σώμα για ξεκούραση.

Tips
για όνειρα γλυκά

  • Προσπαθούμε να ηρεμήσουμε φέρνοντας στο μυαλό μας μια θετική σκέψη ή ένα ευχάριστο γεγονός (π.χ. φανταζόμαστε ότι πάμε ταξίδι ή ότι βρισκόμαστε στην παραλία).
  • Πριν ξαπλώσουμε πίνουμε χαλαρωτικά ροφήματα, όπως ζεστό γάλα με μέλι ή τίλιο.
  • Κάνουμε ένα ζεστό μπάνιο.
  • Λέμε «ναι» στο σεξ και τη γυμναστική. Ειδικά, η άσκηση σε εξωτερικό χώρο διευκολύνει τον ύπνο, αρκεί να μη γίνεται τις 2-3 ώρες πριν ξαπλώσουμε.
  • Φροντίζουμε στο υπνοδωμάτιο, όπου κοιμόμαστε, να επικρατούν οι ιδανικές συνθήκες. Η θερμοκρασία θα πρέπει να είναι στους 20° C και ο χώρος να είναι σκοτεινός και ήσυχος.
  • Τις βραδινές ώρες αποφεύγουμε τα αναψυκτικά τύπου κόλα, τον καφέ, το μαύρο τσάι και τη σοκολάτα, γιατί περιέχουν καφεΐνη, η οποία έχει διεγερτική δράση.
  • Δεν κοιμόμαστε με ανοιχτή την τηλεόραση ή το κινητό τηλέφωνο.


Οι εκπλήξεις της
Lanes
Μια υπέροχη έκπληξη με έντονη χιουμοριστική διάθεση περίμενε τους επισκέπτες του εμπορικού κέντρου River West το περασμένο Σάββατο (21/3). Το Quiet Life θέλοντας να γιορτάσει την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου έδωσε τη δυνατότητα στους παρευρισκόμενους να λάβουν μέρος στον σούπερ διαγωνισμό της Lanes και να κερδίσουν, ύστερα από κλήρωση, ένα μοναδικό δώρο για καλό ύπνο (δωροεπιταγή 400 € στο IKEA). Προκειμένου να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό οι παρευρισκόμενοι έπρεπε να φωτογραφηθούν φορώντας ένα αξεσουάρ ύπνου (π.χ. μάσκα ύπνου) σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο και στη συνέχεια να αναρτήσουν τη φωτογραφία τους στα προσωπικά τους social media accounts χρησιμοποιώντας το hashtag #quietlife.

Lanes κάθε μέρα καλά!
…γιατί το μυστικό ενός καλού ύπνου βρίσκεται στο Quiet Life!

Περισσότερες πληροφορίες για τα συμπληρώματα διατροφής Lanes μπορείτε να βρείτε στο επίσημο website http://laneshealth.gr και στη σελίδα στο facebook https://www.facebook.com/laneshealth.