Γεια σας, σας είχα ξαναστείλει μια ερώτηση σχετικά με την αμηνόρροια που αντιμετωπίζω μετά από την περιπέτειά μου με τη νευρική ανορεξία. Μετά από οδηγίες ιατρού χρησιμοποιώ επιθέματα ορμονικής υποκατάστασης (estalis). Στους πρώτους κύκλους θεραπείας, η περίοδος ερχόταν όταν άλλαζα κουτί (από τη φάση 2 στη φάση 1) και είχε φυσιολογική διάρκεια και ροή. Τους τελευταίους 2 μήνες όμως έχω αιμορραγία που ξεκινά από τη μετάβαση από τη φάση 1 στη 2, με πολύ μικρή ροή αλλά μεγάλη διάρκεια (σχεδόν 10 μέρες) και διακεκομμένα. Είναι φυσιολογικό αυτό; Επίσης, η θεραπεία αυτή δεν εμποδίζει τη φυσιολογική ενεργοποίηση του άξονα; Εφόσον η αμμηνόρροιά μου είναι υποθαλαμική, οι εξωγενείς αυτές ορμόνες δεν επιδεινώνουν την κατάσταση; Ευχαριστώ, Ολίβια  

ΑΓΑΠΗΤΗ ΟΛΙΒΙΑ, ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ, ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΛΟ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΟΥ, ΤΙΣ ΟΡΜΟΝΙΚΕΣ ΣΟΥ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΗΧΟΥΣ ΣΟΥ, ΑΡΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΝΑ ΕΧΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΡΜΟΝΙΚΕΣ ΣΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ Η’ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.