Τα χρώματα παίζουν σημαντικό ρόλο στην άποψη που διαμορφώνουν οι αγοραστές για μια εταιρία και τα προϊόντα της υποστηρίζουν αμερικανοί ερευνητές.
Οι ειδικοί εξηγούν ότι όταν οι αγοραστές μπαίνουν σε ένα μαγαζί δημιουργούν μία άποψη για την εταιρεία. Η άποψη αυτή σχηματίζεται τα πρώτα 90 δευτερόλεπτα και βασίζεται κατά πολύ στα χρώματα π.χ. στο χρώμα του λογότυπου.
Στο πλαίσιο της έρευνας που διεξήχθη από τα Πανεπιστήμια του Όρεγκον και του Σινσινάτι οι ειδικοί μελέτησαν το πώς τα χρώματα επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές κρίνουν, κυρίως αναφορικά με το αν βρίσκουν μία εταιρεία φιλική προς το περιβάλλον ή όχι.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι καταναλωτές θεωρούσαν ότι οι εταιρείες που έχουν μπλε λογότυπο είναι πιο οικολογικές από ότι όσες έχουν κόκκινο. Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμια του Όρεγκον και του Σινσινάτι έδωσαν στους συμμετέχοντες καταναλωτές φανταστικά λογότυπα με χρώματα γνωστών αμερικανικών εταιρειών. Βρήκαν ότι το πράσινο, όπως ήταν αναμενόμενο, θεωρήθηκε οικολογικό κι ότι την ίδια και ακόμα πιο οικολογική εντύπωση έδινε και το μπλε, αλλά σε καμία περίπτωση το κόκκινο.