ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ, ΜΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΧΑΣΩ 15 ΚΙΛΑ. ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΒΕΒΑΙΑ. ΕΙΜΑΙ 49 ΕΤΩΝ ΣΤΑ ΠΡΟ ΚΛΙΜΑΚΤΗΡΙΑΚΑ ΜΟΥ ΜΕ ΥΨΟΣ 1,63 ΚΑΙ 75 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΗΣΗ. ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ… ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ. MATINA

Ματίνα, όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές, δεν είναι δυνατόν να εκπονήσουμε ένα διαιτολόγιο εξ’ αποστάσεως, χωρίς να γνωρίζουμε το πλήρες ιατρικό και διατροφικό ιστορικό ενός περιστατικού. Μια τέτοια διαδικασία απαιτεί εξετάσεις αίματος, ανθρωπομετρικές μετρήσεις (π.χ. λιπομέτρηση) καθώς και εκτενή προσωπική επαφή του διαιτολόγου με τον ενδιαφερόμενο. Για την προσπάθειά σου οφείλεις να ακολουθήσεις της γενικές οδηγίες, δηλαδή να τηρήσεις ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο απώλειας βάρους, με ποικιλία τροφών και μικρά-συχνά γεύματα. Η σημασία της άσκησης είναι τεράστια για την τελική σου επιτυχία. Όσον αφορά την παλινδρόμηση, σου παραθέτω τις βασικές οδηγίες: τήρηση μικρών και συχνών γευμάτων, περιορισμός του λίπους, αποφυγή μεγάλων γευμάτων, αποφυγή αυξημένων ποσοτήτων ανθρακούχων ποτών, αποφυγή όξινων χυμών και τροφών, αποφυγή του αλκοόλ, περιορισμός του καφέ και τσάι, περιορισμός καρυκευμάτων, περιορισμός αφεψημάτων, απώλεια βάρους σε παχύσαρκα ή υπέρβαρα άτομα, μείωση ή διακοπή καπνίσματος, αποφυγή κατάκλισης αμέσως μετά το γεύμα, κατάκλιση στο αριστερό πλευρό ή ανύψωση κεφαλιού και κορμού κατά τον ύπνο, αποφυγή στενών ρούχων και ζωνών, αποφυγή σωματικής δραστηριότητας μετά τα γεύματα.

Ακολουθήστε το στο Google News