ΕΙΜΑΙ 21 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΛΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΦΤΑΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΙΣ 10-11 ΩΡΕΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ (ΑΕΡΟΒΙΑ & ΑΝΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ). ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΗΜΟΥΝ 55-56 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΥΨΟΣ 1.67. Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΗ, ΟΥΤΕ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ. ΩΣΤΟΣΟ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΧΟΥΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ, ΠΩΣ ΕΧΩ ΑΥΞΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΜΥΪΚΗ ΜΟΥ ΜΑΖΑ, ΙΔΙΩΣ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΑΦΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ 58-59 ΚΙΛΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ 1.30-2 ΩΡΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟ (ΤΡΕΞΙΜΟ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΜΕ ΑΝΗΦΟΡΑ) 3-4 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ. ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ (ΔΙΑΡΚΕΙΑ, ΕΙΔΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ, ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΛΠ.) ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΑΣΩ ΜΥΪΚΗ ΜΑΖΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΩ ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΜΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Αντιλαμβάνεστε ότι ένα πρόγραμμα συνταγογράφησης άσκησης δε μπορεί να βγει έτσι απλά αλλά προϋποθέτει μία ολοκληρωμένη προσέγγιση και ιστορικό. Από εκεί και πέρα θα σας πρότεινα να μετριάσετε τη πρωτεΐνη που λαμβάνετε και αν εντάξετε περισσότερη αερόβια άσκηση σε ευθεία και όχι σε ανηφόρα, αν και δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία.

Ακολουθήστε το στο Google News