Οι ημικρανίες επηρεάζουν κυρίως τους ανθρώπους στις δεκαετίες των 30 και 40, τότε που είναι στα πρώτα χρόνια της μητρότητας και της πατρότητας. Για την ακρίβεια, 1 στις 4 γυναίκες υποφέρει από ημικρανίες και δυσκολεύεται ακόμα και στα απλά πράγματα της καθημερινότητας. Με μερικές αλλαγές όμως, μπορεί να βοηθηθείτε πολύ και να ανακουφίσετε τον πόνο στο κεφάλι.

 

  1. Βρείτε τι πυροδοτεί τις ημικρανίες. Μπορεί να είναι ο,τιδήποτε. Το κρασί που πίνετε ή μία έντονη μυρωδιά. Επίσης είναι υπερευαίσθητη, επομένως αν δεν κοιμάστε και τρέφεστε καλά, αυτό μόνο άσχημα νέα φέρνει. Οι ημικρανίες φέρονται καλά όταν όλα είναι βαρετά και προβλέψιμα.
  2. Προσαρμόστε τον τρόπο ζωής σας. Ο ποιοτικός ύπνος, η ισορροπημένη διατροφή, η άσκηση και η ενυδάτωση μειώνουν τη συχνότητα των ημικρανιών κατά 50%. Επίσης, ο διαλογισμός και οι τεχνικές χαλάρωσης συμβάλουν σημαντικά στην μείωσή τους.
  3. Κάντε πλάνο. Αν υποφέρετε από ημικρανίες, χρειάζεστε ένα συρτάρι ή μικρό kit με όλα όσα χρειάζεστε εκείνες τις δύσκολες μέρες. Είναι πολύ σημαντικό να οργανώσετε από πριν δραστηριότητες για το παιδί ώστε να μπορείτε να ξεκουραστείτε στο σπίτι. Να έχετε στο ψυγείο ή στο ντουλάπι φαγητά που μπορέσετε να φτιάξετε εύκολα και γρήγορα για το παιδί.
  4. Εξηγήστε στο παιδί τι συμβαίνει. Μην αναφερθείτε στους φόβους σας αλλά εξηγήστε πώς νιώθετε και ότι όλα είναι καλά ώστε να μην ανησυχεί ή νιώθει ότι ευθύνεται εκείνο.
Δείτε επίσης: