Πιο ασφαλείς είναι οι αερόσακοι δεύτερης γενιάς, καθώς δεν προκαλούν τα ίδια υψηλά ποσοστά μοιραίων ατυχημάτων με εκείνους της πρώτης γενιάς.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ στη Βαλτιμόρη συνέλεξαν στοιχεία από 1.572 μετωπικές συγκρούσεις οχημάτων και διαπίστωσαν ότι τα μεγαλύτερα ποσοστά θανάτων εντοπίζονταν στα μοντέλα αυτοκινήτων που είχαν κατασκευαστεί από το 1994 έως το 1998 και διέθεταν αερόσακους πρώτης γενιάς, οι οποίοι όταν άνοιγαν, συχνά προκαλούσαν το θάνατο μικρών παιδιών και μικρόσωμων ενηλίκων.


Αντίθετα, τα μοντέλα κατασκευής 1998-2005 με αερόσακους δεύτερης γενιάς έδειξαν να παρέχουν μεγαλύτερη ασφάλεια.


Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι αλλαγές στις προδιαγραφές των αερόσακων το 1997, συνέβαλαν στη δημιουργία ενός πιο ασφαλούς συστήματος προστασίας των οδηγών μειώνοντας έτσι σημαντικά τους θανάτους από το άνοιγμα των αερόσακων.