Όχι δεν είναι «όνειρα γλυκά», αλλά πραγματικότητα: κοιμάστε και ξυπνάτε ομορφότερες! Δεν έχει να κάνει με το πόσες ώρες κοιμηθήκατε και αν κοιμηθήκατε, ούτε ακριβώς αν κοιμηθήκατε στα πούπουλα…

Πάλαι ποτέ η Ντόρις Ντέι κοιμόταν βουτηγμένη με βαζελίνη και τυλιγμένη σε νάιλον σαν το κοτόπουλο που βάζουμε στο ψυγείο. Οι «κακές γλώσσες» λένε επίσης ότι σε νεώτερες εποχές η Μάντονα άπλωνε ένα παχύ στρώμα από μια πανάκριβη κρέμα προσώπου στο σώμα της κάτω από μια ολόσωμη πλαστική φόρμα που αντικαθιστούσε τη πιτζάμα της.

Τώρα η βιομηχανία της ομορφιάς παρουσιάζει περήφανη ένα μικρό αλλά σταθερά αυξανόμενο «στρατό» από στρωσίδια, μαξιλαροθήκες και παπλώματα που απελευθερώνουν στη διάρκεια του ύπνου τις ευεργετικές και αναζωογονητικές ουσίες των σύγχρονων, προηγμένων καλλυντικών.

Θέλετε μαξιλαροθήκη εμποτισμένη με αλόη βέρα; Στρωματοθήκη από φύκια που αναγεννά την επιδερμίδα; Κουβέρτες που ηρεμούν και ενυδατώνουν το δέρμα;

Τώρα όλα αυτά είναι (αντί ευλόγου αντίτιμου) βρίσκονται στη διάθεσή σας κι ακόμη περισσότερα: Κάποιοι κατασκευαστές προτείνουν πιο εξειδικευμένες λύσεις όπως μαξιλαροθήκες με επίστρωση χαλκού, που απαλύνουν την εμφάνιση των ρυτίδων του προσώπου, καταπολεμούν τα βακτήρια, σκορπίζουν μακριά τα σωματίδια της σκόνης και βοηθούν ακόμη και σε δύσκολες περιπτώσεις εκζέματος και ψωρίασης…

Γενιές και γενιές κατασκευαστών «λευκών ειδών» είχαν εμμονή με την προσφορά υπηρεσιών ομορφιάς μέσω…κλινοστρωμνής! Πουλούσαν μεταξωτές μαξιλαροθήκες γιατί κρατούσαν το χτένισμα στη θέση του. Τώρα, με τη βοήθεια της νανοτεχνολογίας, μπορούν να ενσωματώσουν τα πιο ετερόκλιτα υλικά (από φύκια μέχρι μεταλλικά στοιχεία όπως ο χαλκός) στις ειδικά πλεγμένες ίνες αυτών των high tech κλινοσκεπασμάτων.

Προς το παρόν και, παρά την οικονομική κρίση, οι εταιρείες που τα κατασκευάζουν πουλάνε καλά!

Ας δούμε μόνο τα προϊόντα με αλόη: Το μαξιλάρι από λατέξ με βαμβακερό επικάλυμμα εμποτισμένο με αλόη βέρα της Natura World τιμάται στα 77 Ε. Η αντίστοιχη κουβέρτα της Hollandia κοστίζει 150. Οι τύποι της Park Place πουλάνε ένα «βασιλικό σετ» από βίσκο στα 1.499 (και όχι 1.500!). Όλοι δηλώνουν ευχαριστημένοι.

Το ζήτημα ωστόσο για τους καταναλωτές πέρα από τον αναμφίβολα cool χαρακτήρα αυτών των προϊόντων είναι αν προσφέρουν πραγματικά συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι των «μπανάλ» παραδοσιακών καλλυντικών.

Ο δρ. Leslie Bauman, διευθυντής του Ινστιτούτου Κοσμητικής Ιατρικής και Έρευνας του Πανεπιστημίου του Μαϊάμι βρίσκει «την ιδέα να βάζουμε ένα ενεργό συστατικό στα ρούχα ή στα στρωσίδια του κρεβατιού πολύ ενδιαφέρουσα», ωστόσο σημειώνει ότι αμφιβάλλει αν οι εταιρείες που τα κατασκευάζουν έδωσαν τα μισά λεφτά για έρευνα της αποτελεσματικότητάς τους από εκείνα που έδωσαν για μάρκετινγκ.

Διαβάστε ακόμα:
Πεπτίδια: Η εξέλιξη στην αντιγήρανση
http://www.vita.gr/html/ent/837/ent.7837.asp

Στην υπηρεσία της αντιγήρανσης
http://www.vita.gr/html/ent/838/ent.5838.asp

Καλλυντικά vs αισθητική ιατρική
http://www.vita.gr/html/ent/780/ent.4780.asp