Βρετανοί ερευνητές απέδειξαν την αντιρυτιδική δράση γνωστής κρέμας προσώπου και αυτή εξαφανίστηκε από τα ράφια των καταστημάτων!

Η μελέτη, που πραγματοποιήθηκε από ειδικούς του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ, αποδεικνύει ότι η αντιγηραντική κρέμα Νο 7 της σειράς Perfect & Protect της αλυσίδας φαρμακείων Βοοts τηρεί τις… υποσχέσεις και μειώνει αισθητά τις ρυτίδες! Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της μελέτης έκανε το προϊόν μέσα σε λίγο χρόνο πραγματικά ανάρπαστο.

Οφείλουμε, βέβαια, να σημειώσουμε ότι η έρευνα χρηματοδοτήθηκε από την εταιρεία. Παρ’ όλα αυτά, αυτό έγινε με τον όρο τα αποτελέσματά της να δημοσιευτούν ακόμη και στην περίπτωση που η χρήση του προϊόντος αποδεικνυόταν ανώφελη.

60 εθελοντές (άνδρες και γυναίκες) ηλικίας 40-80 ετών που έλαβαν μέρος μοιράστηκαν σε δύο ομάδες: εκείνοι που ανήκαν στην πρώτη χρησιμοποιούσαν τη «θαυματουργή» κρέμα, ενώ οι υπόλοιποι χρησιμοποιούσαν μια απλή ενυδατική κρέμα (placebo). Η έρευνα ακολούθησε μια τυπική επιστημονική μεθοδολογία που γίνεται σήμερα ευρέως δεκτή ως αξιόπιστη.

6 μήνες αργότερα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι αυτοί που εφάρμοζαν την κρέμα των Boots είχαν εμφανίσει κατά 43% βελτίωση των ρυτίδων τους συγκριτικά με το 20% εκείνων που χρησιμοποιούσαν την κοινή ενυδατική.
Μετά από 12 μήνες εκείνοι που χρησιμοποιούσαν την Perfect & Protect Νο 7 παρουσίασαν σημαντική βελτίωση των ρυτίδων σε ποσοστό 70%!

Η συχνή χρήση τής No 7 διαπιστώθηκε, επίσης, ότι αυξάνει την παραγωγή φιμπριλίνης (ελαστικού ιστού), ενώ παράλληλα εξομάλυνε τις έντονες ρυτίδες.

Είναι η πρώτη φορά που η αντιρυτιδική δράση μιας κρέμας προσώπου τεκμηριώνεται επιστημονικά, όπως υποστηρίζει ο επικεφαλής της μελέτης, καθηγητής Κρις Γκρίφιθς.

Τα ευρήματα, μάλιστα, προκάλεσαν την άμεση κινητοποίηση του καταναλωτικού κοινού έξω από το κατάστημα της γνωστής αλυσίδας στην οδό High Street, προκειμένου να καταφέρουν να προμηθευτούν τη «μαγική» και άκρως οικονομική κρέμα, που στοιχίζει μόλις 22 ευρώ.

Σύντομα τα αποθέματα τελείωσαν και, όταν τα ράφια γέμισαν εκ νέου, οι ουρές των επίδοξων αγοραστών ξεκινούσαν από τις 5 το πρωί. Μάλιστα, κάποια στιγμή η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη που οι υπεύθυνοι του καταστήματος έθεσαν όριο στην αγορά του προϊόντος: μία συσκευασία ανά πελάτη!

Διαβάστε ακόμα:
Ρυτίδες τέλος, σε χρόνο dt
http://www.vita.gr/html/ent/286/ent.8286.asp

4 επιλογές για lifting προσώπου
http://www.vita.gr/html/ent/635/ent.8635.asp

Πεπτίδια: Η εξέλιξη στην αντιγήρανση
http://www.vita.gr/html/ent/837/ent.7837.asp