Το κεράσι αποτελεί πηγή ενέργειας, ενώ παράλληλα περιορίζει το «πιάσιμο» που εκδηλώνεται μετά από σωματική άσκηση, διαπίστωσαν αμερικανοί επιστήμονες.


Οι ειδικοί του Πανεπιστημίου του Όρεγκον πραγματοποίησαν ένα πείραμα σε 60 εθελοντές ηλικίας από 18 έως 50 ετών. Σε μερικούς από αυτούς έδιναν 300ml χυμό κεράσι δύο φορές την ημέρα, για περίπου μια εβδομάδα πριν οι συμμετέχοντες λάβουν μέρος σε έναν αγώνα δρόμου.


Μετά τον αγώνα, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι όσοι από τους εθελοντές έπιναν φυσικό χυμό κεράσι ένοιωθαν μετά λιγότερους μυϊκούς πόνους συγκριτικά με τους υπόλοιπους που κατανάλωναν κάποιον άλλο χυμό. Στην κλίμακα πόνου από το 0 μέχρι το 10 οι πρώτοι κατέγραφαν τουλάχιστον κατά δύο μονάδες λιγότερο πόνο, μια διαφορά η οποία κρίνεται σημαντική από τους ειδικούς.


«Για τους περισσότερους δρομείς, η αποθεραπεία συνίσταται σε ξεκούραση, πάγο, μασάζ, ανύψωση άκρων και τη λήψη μη στεροειδών αντιφλεγμονωδών φαρμάκων. Τα τελευταία όμως, μπορούν να παρουσιάσουν παρενέργειες που θα μπορούσε κανείς να αποφύγει με μια πιο φυσική επιλογή, όπως π.χ. ο χυμός κεράσι, προκειμένου να καταφέρει να περιορίσει τη μυϊκή φλεγμονή», αναφέρει η αθλίατρος δρ. Κέρι Κουλ.


Διαβάστε ακόμα:

Kοτσάνια κερασιών για αποτοξίνωση

http://www.vita.gr/html/ent/987/ent.3987.asp


Έξυπνες ιδέες για να ωφεληθεί από τα φρούτα του καλοκαιριού

http://www.vita.gr/html/ent/181/ent.6181.asp


Κοκαΐνη σε ενεργειακό ποτό!

http://www.vita.gr/html/ent/217/ent.9217.asp