Δεν θέλουν να ρωτήσουν που πέφτει η τάδε οδός, όπως δεν θέλουν και να ρωτήσουν ποιο κρασί να αγοράσουν: οι άνδρες δεν θέλουν βοήθεια όταν ψωνίζουν σε αντίθεση με το ωραίο φύλο, εκτιμά νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Νιού Χαμσάιρ.
Οι αμερικανοί ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα αυτό αναλύοντας τις απαντήσεις που είχαν δώσει 543 άνδρες και γυναίκες σε ειδικά διαμορφωμένα ερωτηματολόγια.
Συγκεκριμένα, είδαν ότι ενώ οι γυναίκες έτειναν να αναζητούν με χαρά τη βοήθεια άλλων ατόμων κατά την αγορά κρασιών, οι άνδρες συνήθως δεν ζητούσαν καμία βοήθεια και αντίθετα προτιμούσαν να αναζητούν τις πληροφορίες που χρειάζονταν από την περιγραφή που έφεραν τα προϊόντα στη συσκευασία ή τις ετικέτες που τα συνόδευαν.
Τα ευρήματα αυτά, σύμφωνα με τον βοηθό καθηγητή κ. Νέλσον Μπάρμπερ, θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους επαγγελματίες στον τομέα του μάρκετινγκ να βελτιώσουν τις στρατηγικές τους προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Όπως προσθέτει ο ειδικός, οι εταιρείες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους και υποκειμενικούς παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση ενός καταναλωτή για την αγορά ενός προϊόντος όπως π.χ. οι γνώσεις που μπορεί να έχει κάποιος γύρω από αυτό.
«Η κατανόηση των στοιχείων αυτών θα οδηγήσει σε μια πιο επικριτική ματιά στις στρατηγικές μάρκετινγκ που στοχεύουν στη δημιουργία μιας σχέσης μεταξύ προϊόντος-καταναλωτή, ιδιαίτερα στην περίπτωση ανδρών» αναφέρει ο κ. Μπάρμπερ.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύονται στο έντυπο «Journal of Consumer Marketing».
Διαβάστε ακόμα:
Φυλετικές διακρίσεις στο… shopping
http://www.vita.gr/html/ent/564/ent.10564.asp
Τα ψώνια αδυνατίζουν
http://www.vita.gr/html/ent/773/ent.10773.asp
Shopaholics: Μήπως είστε εθισμένοι στα ψώνια;
http://www.vita.gr/html/ent/413/ent.7413.asp
Όταν οι άνδρες ψωνίζουν
Δεν θέλουν να ρωτήσουν που πέφτει η τάδε οδός, όπως δεν θέλουν και να ρωτήσουν ποιο κρασί να αγοράσουν: οι άνδρες δεν θέλουν βοήθεια όταν ψωνίζουν σε αντίθεση με το ωραίο φύλο, εκτιμά νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Νιού Χαμσάιρ.