Πολλοί αδυνατίζουν στα όνειρά τους, αλλά φαίνεται πως ο ύπνος μπορεί όντως να αποτελεί δίαιτα αυτός καθαυτός. Προϋπόθεση; Να διαρκεί 7-8 ώρες κάθε βράδυ. Το αισιόδοξο μήνυμα προκύπτει από έρευνα Καναδών ειδικών και αφορά κυρίως τους παχουλούς που κοιμώνται είτε πολύ λίγο (5-6 ώρες την ημέρα) είτε πάρα πολύ (9-10 ώρες). Αυτές οι δύο ομάδες μπορούν να γλιτώσουν συγκεκριμένα περίπου μισό κιλό το χρόνο αρκεί να τακτοποιήσουν τον ύπνο τους. Η έρευνα στην οποία αναφερόμαστε παρακολούθησε επί 6 χρόνια 270 άτομα με οικογενειακή προδιάθεση στο πάχος και διαπίστωσε ότι όσοι κοιμούνταν κανονικές ώρες, έβαλαν τελικά τα λιγότερα κιλά. Τα περισσότερα (2-5 κιλά στην εξαετία) τα «έβαλαν» όσοι κοιμούνταν 5-6 ώρες την ημέρα. Αμέσως επόμενοι στα περιττά κιλά ήταν όσοι κοιμόνταν 9-10 ώρες (έβαλαν στο ίδιο διάστημα 1,6-4 κιλά). Με τη διατροφολόγο κ. Μαρία Κλαδάκη μετατρέψαμε τα περιττά κιλά που μας στοιχίζει ο κακός ύπνος σε… σοκολάτες και υπολογίσαμε ότι το κόστος είναι κατά μέσο όρο μια σοκολάτα το μήνα.

(από τις Ειδήσεις του έντυπου περιοδικού Vita)

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: