Γεια σας! Θα ήθελα να πάρω τη γνώμη ενός ειδικού για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Έχω πάθει τενοντίτιδα στο πόδι (για την ακρίβεια πρόσθιου κνημιαίου) και είμαι για αρκετό καιρό εκτός (παίζω σε ομάδα βόλεϊ). Στις αρχές είχα κάνει και φυσικοθεραπείες. Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιες ασκήσεις ή διατάσεις που μπορώ να κάνω για να μην το επιβαρύνω και να το ζεσταίνω σωστά. Επίσης θα ήθελα να ξέρω αν μπορώ να τρέχω έτσι ώστε να μην χάσω τη φόρμα μου. ευχαριστώ εκ των προτέρων, stav,17.
Αν η φλεγμονή έχει εξαλειφθεί τελείως τότε μπορούμε να προχωρήσουμε στις διατάσεις και την ενδυνάμωση του πρόσθιου κνημιαίου μυός.
Διάταση: Καθίστε σε καρέκλα. Φέρτε τον αστράγαλο του ενός ποδιού πάνω στο γόνατο του άλλου. Πιάστε με το χέρι τα δάκτυλα και τραβήξτε τον αστράγαλο προς τα κάτω. Κρατείστε περίπου 20 δευτερόλεπτα. Νιώστε το τράβηγμα μπροστά από την κνήμη.
Ενδυνάμωση: Καθίστε στο πάτωμα ή σε καρέκλα. Βάλτε έναν ελαστικό ιμάντα ασκήσεων στο πρόσθιο μέρος του πέλματος. Πιέστε με τα δάκτυλα προς τα κάτω. Επιστρέψτε αργά στην αρχική θέση.
Με το τρέξιμο χρησιμοποιείται αρκετά ο πρόσθιος κνημιαίος. Εάν έχει εξαλειφθεί η φλεγμονή μπορείτε να το αρχίσετε σταδιακά κατά προτίμηση σε χόρτο.

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: