Γεια σας. Είμαι 18 χρονών, 1,56 και 52 κιλά. Το πρόβλημα μου είναι τα πόδια μου και ειδικά τα μπούτια μου. Κάνω ποδήλατο 3-4 φορές την εβδομάδα από 30 και παραπάνω λεπτά την φορά και έχω δει κάποια βελτίωση αλλά όχι όση θα ήθελα. Έχετε κάτι άλλο να μου προτείνετε;

Μίνα

Αγαπητή Μίνα, τα κιλά σου είναι φυσιολογικά. Αν μπορούσες να ξέρεις και το ποσοστό λίπους σου θα είχα μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για την ακριβή σωματική σου κατάσταση. Εφόσον όμως μου λες ότι κάνεις ποδήλατο είσαι στο σωστό δρόμο. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος πέραν της αερόβιας άσκησης για να πετύχεις το στόχο σου και ο χρόνος που κάνεις ποδήλατο είναι ικανοποιητικός. Θα μπορούσες να αυξήσεις λίγο το χρόνο στα 45 λεπτά και σιγά σιγά να το κάνεις 1 ώρα. Τότε θα έχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Προσοχή! Δεν σου δίνω κάποιο πρόγραμμα με ασκήσεις για τους μηρούς γιατί αν δεν χάσεις το λίπος πρώτα μπορεί να κάνεις μυϊκή μάζα από την τοπική άσκηση και να μη σου αρέσει το αποτέλεσμα. Μόλις χάσεις τους περιττούς πόντους, με την αερόβια θα τα ξαναπούμε για γράμμωση.

Δείτε επίσης: