Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά δεν ξέρω τι εννοείτε όταν λέτε: «γι’ αυτό θα πρέπει να αναπτύξετε τεχνικές που θα σας βοηθούν πάντα». Αναπτύξτε μου μερικές τεχνικές αν θέλετε, να καταλάβω τι εννοείτε, π.χ. αν με πιάνει τάση βουλιμίας να ασχολούμαι με κάτι άλλο κλπ. Ευχαριστώ και περιμένω απάντηση σας

Αλεξία

Ο καλύτερος τρόπος για να περιορίσετε τις κρίσεις βουλιμίας είναι να ελέγχετε τι καταναλώνετε. Είναι χρήσιμο να κρατάτε ένα καθημερινό ημερολόγιο διατροφής και ταυτόχρονα να σημειώνετε τι σκέφτεστε και τι νιώθετε κάθε φορά που τρώτε κάτι. Φυσικά πρέπει να είστε ειλικρινής στις απαντήσεις σας. Μόλις ξέρετε λοιπόν επακριβώς τις στιγμές της αδυναμίας σας θα πρέπει να σκέφτεστε αν πραγματικά θέλετε να φάτε ή είναι οι σκέψεις και τα συναισθήματά σας που σας οδηγούν στα γλυκά. Είναι καλό να αναλογίζεστε πώς μπορείτε να διαχειριστείτε αυτό που σας απασχολεί και να βρείτε εφαρμόσιμες λύσεις μακριά από το φαγητό. Μπορείτε να βοηθηθείτε προσωρινά αποσπώντας την προσοχή σας από το φαγητό, π.χ., πηγαίνοντας μια βόλτα. Η ουσιαστική αντιμετώπιση του προβλήματος όμως απαιτεί αξιολόγηση και συνεργασία με ειδικό ψυχικής υγείας.

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: