Γεια σας, είμαι 25 χρονών, 1.68 ύψος και 58 κιλά. Αν και είμαι αδύνατη, έχω λίγη κοιλίτσα και λίγο λίπος στην περιφέρεια. Με τα ρούχα δεν φαίνεται αλλά με το μαγιό δείχνει λίγο άσχημο. Θα ήθελα να μου προτείνετε ένα πρόγραμμα διατροφής, όσον αφορά στη γυμναστική, κάνω πλάτες, και λίγο τρέξιμο ή ποδήλατο όποτε μπορώ (2-3 φορές τη βδομάδα). Να αυξήσω τις μέρες που γυμνάζομαι;
ευχαριστώ!
Άννα

Άννα μου, νομίζω ότι δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα παραπάνω από το κόψεις τις λιπαρές τροφές. Απ’ ότι μου λες δεν βλέπω να έχεις πρόβλημα και μάλλον είσαι αρκετά αδύνατη. Το λίπος που μαζεύεται στην κοιλιά και στην περιφέρεια έχει σίγουρα να κάνει με την κατατομή σου και ίσως ευθύνονται και κάποιες ατασθαλίες που κάνεις κατά καιρούς και τρως φαγητά με πολύ λίπος γιατί με την ποσότητα μάλλον είσαι αρκετά προσεκτική. Αν δεν μπορείς μόνη σου να κάνεις ένα πρόγραμμα διατροφής με χαμηλά λιπαρά σου προτείνω να επισκεφτείς κάποιον διατροφολόγο να σου φτιάξει μια διατροφή. Πιστεύω όμως καθώς μπορείς και ελέγχεις την ποσότητα θα είναι εύκολο να προσέξεις και την ποιότητα. Μην ξεχνάς ότι χρειάζεσαι και ενέργεια για τη γυμναστική που κάνεις. Όσον αφορά τη γυμναστική αν κρατήσεις το 3 φορές θα είσαι εντάξει απλά δώσε και εκεί έμφαση στην ποιότητα. Δηλαδή η αερόβια άσκηση να είναι τουλάχιστον 40 λεπτά και η καρδιακή σου συχνότητα να είναι γύρω στους 170 σφυγμούς το λεπτό. Αν είναι αρκετά πιο κάτω δεν έχεις αερόβια αποτελέσματα αν είναι πιο ψηλά δουλεύεις δύναμη που δεν τη χρειάζεσαι και πιθανό να σου δημιουργήσει σε βάθος χρόνου πρόβλημα σε γόνατα ή μέση χωρίς να έχεις κάποιο ιδιαίτερο κέρδος στη γενική φυσική σου κατάσταση. Πρόσεχε λοιπόν την ποιότητα των τροφών και σου προτείνω να βάλεις το μπικίνι με την πρώτη ευκαιρία χωρίς ενδοιασμούς.

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: