Οι άνδρες που οδηγούν ακριβά αυτοκίνητα, όπως π.χ. μια Πόρσε, ή επιδεικνύουν τα ακριβά αντικείμενα που κατέχουν, συνήθως δεν είναι «για παντρειά», σύμφωνα με νεότερη έρευνα. Η σχετική έρευνα διεξήχθη σε 1.000 άνδρες από το Πανεπιστήμιο Rice, το Πανεπιστήμιο Texas San Antonio (UTSA) και αυτό της Minessota.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνδρες που ξοδεύουν επιδεικτικά συχνά διακατέχονται από την επιθυμία να έχουν πρόσκαιρες ερωτικές σχέσεις. Επίσης, παρατήρησαν ότι παρότι ο ακριβός τρόπος ζωής μπορεί πράγματι να προσελκύσει το ενδιαφέρον των γυναικών, συνήθως αυτό δεν σημαίνει ότι η κατάληξη της σχέσης θα είναι πιο σοβαρή.
«Η έρευνά μας αποδεικνύει ότι τα πολυτελή προϊόντα, όπως π.χ. μια Πόρσε, εξυπηρετούν για ορισμένους άνδρες τον ίδιο σκοπό που εξυπηρετούν τα φτερά στα παγόνια», δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας Jill Sundie, επίκουρος καθηγητής Marketing στο UTSA.
Επίσης, οι ερευνητές εξηγούν ότι οι γυναίκες μπορεί μεν να ελκύονται από τα πολυτελή αντικείμενα που κατέχει ένας άνδρας, αλλά φαίνεται ότι δεν τα λαμβάνουν υπόψη τους όταν καλούνται να διαλέξουν ένα σύντροφο για μακροχρόνια σχέση. Στην περίπτωση αυτή, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η ελκυστικότητα του άνδρα δεν διέφερε αν ήταν κάτοχος ενός πιο οικονομικού αυτοκινήτου σε σχέση με ένα ακριβό σπορ αμάξι.
Το ακριβό αυτοκίνητο ελκύει τις γυναίκες;
Οι άνδρες που οδηγούν ακριβά αυτοκίνητα, όπως π.χ. μια Πόρσε, ή επιδεικνύουν τα ακριβά αντικείμενα που κατέχουν, συνήθως δεν είναι «για παντρειά», σύμφωνα με νεότερη έρευνα.