Παρακαλώ, θα ήθελα ένα πρόγραμμα στο διάδρομο για σύσφιξη και αδυνάτισμα.
Νίκη

Αγαπητή Νίκη, στο διάδρομο δεν μπορείς να κάνεις σύσφιξη με την έννοια που το σκέφτεσαι. Μπορείς όμως να αδυνατίσεις. Αδυνατίζοντας, αν το κάνεις με σωστό τρόπο, μπορείς να έχεις και ένα είδους σύσφιξης αφού θα χάσεις λίπος. Δεν μπορείς όμως να πετύχεις τη γράμμωση που από ό,τι φαντάζομαι αυτό θέλεις. Όχι ότι η γράμμωση είναι και το πιο επιθυμητό αποτέλεσμα ούτως ή άλλως. Για αδυνάτισμα λοιπόν πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 1 ώρα συνεχόμενο τρέξιμο σε ένταση που να φτάνει τους 170-175 σφυγμούς το λεπτό. Σίγουρα όμως δεν πρέπει να ξεκινήσεις με 1 ώρα. Εκεί θέλουμε να φτάσεις. Ξεκινάς με 20λεπτα περπάτημα-τρέξιμο για δυο εβδομάδες, τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα και μετά για άλλες τρεις κάνεις 30λεπτο τρέξιμο. Μετά αρχίζεις κάθε δύο βδομάδες περίπου και ανεβάζεις ένα 10λεπτο έως ότου φτάσεις στη ώρα. Καλή αρχή!

Δείτε επίσης: