Γεια σας, είμαι 16 χρονών και παίζω ποδόσφαιρο. Κάνω καθημερινές προπονήσεις και απλώς θα ήθελα να διατηρηθώ στα κιλά μου. Δεδομένου ότι το βράδυ θα καταναλώσω μια κανονική μερίδα σπιτικού φαγητού, τι μπορώ να πάρω στο σχολείο και τι πρωινό να πάρω; Όλα για διατήρηση του βάρους. Είμαι 1.79 και ζυγίζω 74,45 κιλά. ευχαριστώ πολύ.
Στέφανος

Στέφανε, λόγω της ηλικίας σου και της άθλησης, οι ανάγκες του οργανισμού σου σε ενέργεια είναι αρκετά υψηλές. Χρειάζεσαι δύο κανονικά γεύματα τη μέρα (μεσημέρι-βράδυ), ένα καλό πρωινό αλλά και κάτι ακόμα μέχρι το μεσημέρι. Για πρωινό 1-2 ποτήρια γάλα με 1 φλιτζάνι δημητριακά ή 1 τοστ με μαύρο ψωμί είναι μια καλή επιλογή, ενώ μέχρι το μεσημέρι θα μπορούσες να έχεις ένα ακόμα τέτοιο τοστ μαζί με 1 ποτήρι χυμό φρούτων.

Δείτε επίσης: