Γεια σας, είμαι 38 χρονών, και τον τελευταίο χρόνο περίπου, αντιμετωπίζω στυτική δυσλειτουργία. Αυτό που παρατήρησα και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι ότι το πρόβλημα αυτό συνοδεύεται από πολύ έντονη εφίδρωση, κάτι που δεν το είχα ποτέ πριν. Δοκίμασα πριν λίγο καιρό ένα cialis, το οποίο όντως με επανέφερε στη φυσιολογική προηγούμενη κατάσταση, και ίσως και λίγο καλύτερα, και επίσης όταν είμαι υπό την επίδραση του χαπιού, δεν ιδρώνω κατά τη διάρκεια της πράξης. Να πω ότι είμαι καπνιστής, πίνω αλκοόλ, παραπάνω από το κανονικό, και την τελευταία 2ετια έχω περάσει πολύ έντονο στρες (διαζύγιο, οικονομικά προβλήματα κλπ.). Πριν 6 μήνες περίπου έκανα γενικές εξετάσεις στις οποίες το μόνο που βγήκε στα όρια ήταν η χοληστερίνη (240) και τεστ κοπώσεως, και triplex, τα οποία ήταν μια χαρά. Να σημειώσω ότι δεν έχω κάποιο πρόβλημα με καρδιά. Προληπτικός ήταν ο έλεγχος. Είναι ασφαλής η λήψη του cialis; Θα με βοηθήσει αυτό να λύσω το πρόβλημα, ή να κάνω κάτι άλλο; Και όσον αφορά την εφίδρωση, είναι κάτι ανησυχητικό;
ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Γιώργος

Το φαινόμενο της εφίδρωσης ενδέχεται να συνοδεύει τη στύση σε μερικούς ανθρώπους, αλλά στην περίπτωσή σας αυτό θα ίσχυε ανεξάρτητα από τη λήψη του Cialis. Θα απέδιδα την εφίδρωση μάλλον στην υπερβολική προσπάθεια να διατηρήσετε τη στύση σας, και πιθανότατα αυτός είναι ο λόγος που δεν ιδρώνετε όταν λαμβάνετε το Cialis. Σχετικά με το Cialis, είναι βέβαια αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση της στυτικής δυσλειτουργίας και δεν υπάρχει αντένδειξη για τη χρήση του εφ΄ όσον δεν λαμβάνετε νιτρώδη λόγω καρδιοπάθειας. Πάντως, από όσα λέτε συμπεραίνει κανείς ότι θα μπορούσατε να ωφεληθείτε σημαντικά αν μπορούσατε να απαλλαγείτε από το κάπνισμα, την υπερλιπιδαιμία και την κατάχρηση αλκοόλ και να καταπολεμήσετε όσο μπορείτε το στρες, διότι όλα αυτά αποτελούν παράγοντες κινδύνου οι οποίοι συνεχίζουν να επιδεινώνουν το πρόβλημά σας, ανεξάρτητα από την αγωγή που λαμβάνετε.

Δείτε επίσης: