Γεια σας και καλή χρονιά, είμαι 32 ετών, ύψος 189 και βάρος 118 κιλά, και καπνίζω. Πριν από 2 χρόνια είχα ενοχλήσεις στο στήθος και από τότε ξεκίνησε η μια πάθηση να διαδέχεται την άλλη. Έχω επισκεφθεί σχεδόν όλες τις ειδικότητες γιατρών! Έχω κάνει γύρω στα 20 καρδιογραφήματα, 2 echo test 2 τεστ κοπώσεως (το δεύτερο το έκανα πριν 1 μήνα). Όλα καλά. Μετά από ηλεκτροεγκεφαλογράφημα που έκανα (πριν ένα χρόνο) ο νευρολόγος με παρέπεμψε σε ψυχίατρο. Το συμπέρασμα γενικευμένο άγχος και υποχονδρίαση. Ξεκίνησα αγωγή με cipralex και zolaram. Τις επισκέψεις στον ψυχίατρο τις σταμάτησα και ξεκίνησα ψυχανάλυση σε ψυχολόγο. Από μόνος μου σταμάτησα και τα φάρμακα. (τα έπαιρνα για 7-8 μήνες) μια βδομάδα μετά που τα σταμάτησα άρχισα να έχω μυϊκούς πόνους στα δυο χέρια και στα πόδια. Βουρ σε ορθοπεδικό, ο οποίος με έστειλε σε νευρολόγο ο οποίος μετά από κλινική εξέταση μου είπε ότι οι πόνοι πιθανόν να οφείλονται στο ότι διέκοψα από μόνος μου τα φάρμακα. Την επόμενη πήρα και πάλι zolaram και οι πόνοι υποχώρησαν. Στις 27 Δεκεμβρίου έξανα γενικές αίματος. Πανικός. Τριγλυκερίδια 260, χοληστερόλη 210. Γλυκόζη 108. Και λευκά αιμοσφαίρια 11. Από εκείνη την ημέρα νιώθω τα χερια μου κυρίως, μουδιασμένα για αρκετή ώρα. Τι να κάνω; Να ξαναπάω σε νευρολόγο; Υπάρχει περίπτωση κάτι από τις γενικές να συνδέεται με το μούδιασμα; Απολογούμαι αν σας μπέρδεψα αλλά σκεφτείτε πόσο μπερδεμένος είμαι και εγώ.
Τάσος

Αγαπητέ Τάσο,
οι εξετάσεις που αναφέρεις είναι οριακά παθολογικές σε βαθμό που δεν φαίνεται να σχετίζονται με τη συμπτωματολογία σου. Οπωσδήποτε, τα συμπτώματα αυτά μπορούν εύλογα να αποδοθούν σε γενικευμένο άγχος ή άλλη αγχώδη διαταραχή, κάτι που ενισχύεται από το ιστορικό σου, τη διάγνωση που έχει τεθεί μέχρι σήμερα και την ανταπόκριση στα φάρμακα. Η ορθά επιλεγμένη φαρμακευτική αγωγή επομένως οδηγεί σε πολύ καλά αποτελέσματα στις μέρες μας ενώ και η ψυχοθεραπεία μπορεί να σε βοηθήσει σημαντικά και μάλιστα σε συνδυασμό με τα φάρμακα.

Δείτε επίσης: