Γεια σας, η μαμά μου εμφάνισε σπυράκια στα πόδια της μετά από τη λήψη μια αντιβίωσης για ουρολοίμωξη. Ξεκίνησε να παίρνει το aerius αλλά όχι αμέσως μετά από πέντε μέρες με τα εξανθήματα να υπάρχουν ακόμη και να την φαγουρίζουν συνέχεια, θέλω να μάθω πόσο καιρό θα κρατήσουν αυτά τα εξανθήματα, εάν πρέπει να επισκεφτούμε κάποιον αλλεργιολόγο, εάν η κρέμα fenistil κάνει δουλειά σε αλλεργίες από αντιβίωση.
Ντίνα

Ντίνα,
δεν γράφεις ποιο ήταν το αντιβιοτικό που έλαβε η μητέρα σου, την ποσότητα και την διάρκεια της θεραπείας και τέλος μετά από πόσες ημέρες λήψης του φαρμάκου εμφανίστηκε το εξάνθημα. Αυτά είναι στοιχεία που αφορούν το φάρμακο και καθορίζουν, ως ένα βαθμό, την διάρκεια του εξανθήματος. Δεύτερος παράγοντας είναι η μορφή του εξανθήματος (η λέξη σπυράκια, δεν προσδιορίζει τον χαρακτήρα του εξανθήματος). Υπάρχει μόνο κοκκινίλα ή και φουσκάλα με υγρό; Στη δεύτερη περίπτωση πρέπει οπωσδήποτε να δείτε αλλεγιολόγο. Αφού ένα αντιισταμινικό (δηλαδή το aerius) δεν βοήθησε, καλό θα ήταν -εάν δεν την κοιμίζει – να πάρει και δεύτερο (περίπου ανά 12ωρο) ή να πάρει άλλο αντιισταμινικό. Κρέμα fenistil δεν φθάνει γι’ αυτό το πρόβλημα, ενώ σε χαπάκι μπορεί να ανακουφίσει τη φαγούρα. Πάντοτε, όμως, όταν γίνεται λήψη αντιισταμινικού ή όταν αυξάνουμε την δόση φροντίζουμε να μη οδηγήσουμε αυτοκίνητο, αν δεν βεβαιωθούμε πρώτα ότι δεν μας προκαλεί υπνηλία.

Δείτε επίσης: