Γεια σας, αυτό τον καιρό έχω προσέξει ότι όσο και να τρώω δεν μπορώ να παχύνω. Θέλω να αποκτήσω όγκο και δεν μπορώ. Τι πρόγραμμα μπορώ να ακολουθήσω; Είμαι 1.70 και 62 κιλά.
Μιχάλης

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ:

1. Προπόνηση αύξησης μυϊκού όγκου (τις επαναλήψεις, τα κιλά και τον διαχωρισμό των μυϊκών ομάδων ανά προπόνηση να στα ορίσει γυμναστής ) για όλο το σώμα.

2. Επιπλέον πρόσληψη πρωτεΐνης και ενέργεια είναι απαραίτητες για μυϊκή ανάπτυξη. Συνήθως συστήνονται 1,5γρ- 1,8 γρ. πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους και επιπλέον πρόσληψη 500 θερμίδες την ημέρα για αύξηση μυϊκού όγκου περίπου 0.5 κιλό την εβδομάδα

3. Πολλά και ισορροπημένα γεύματα ( 5-6 ) σε υδατάνθρακα, πρωτεΐνη, λίπος

4. Κατανάλωση υδατανθράκων (υψηλού γλυκαιμικού δείκτη) αμέσως μετά την προπόνηση και υδατάνθρακες μέσου και χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη κατά τη διάρκεια της ημέρας

Δείτε επίσης: