Γεια σας, είμαι 15 χρονών, έχω ύψος 1.61 και είμαι 52-53 κιλά. Αθλούμαι, αλλά παρ’ όλα αύρα έχω λίγο κοιλίτσα. Είμαι χαλαρή σε εκείνο το σημείο και θα ήθελα πάρα πολύ με τις δικές σας συμβουλές να καταφέρω να την κάνω επίπεδη και γραμμωμένη. Η διατροφή μου είναι ισορροπημένη, αλλά δεν μπορώ να κρύψω ότι τα γλυκά είναι η μεγάλη μου αδυναμία, όμως παρ’ όλα αυτά συγκρατούμαι και δεν τρώω υπερβολικά, χωρίς μέτρο. Θα ήθελα να μου πείτε ποιος είναι ο σωστός τρόπος και ρυθμός για να κάνω κοιλιακούς και αν υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω για να δω σύντομα κάποιο αποτέλεσμα;
ευχαριστώ πολύ
Μαρία

Η απώλεια λίπους από το σώμα απαιτεί χρόνο και υπομονή. Αερόβιες δραστηριότητες βοηθάνε στην καύση λίπους (http://www.vita.gr/html/ent/846/ent.7846.asp) σε συνδυασμό με ασκήσεις κοιλιακών για καλύτερο αποτέλεσμα. (http://www.vita.gr/html/ent/878/ent.12878.asp) Ο ρυθμός εκτέλεσης της άσκησης πρέπει να είναι αργός και σταθερός.

Δείτε επίσης: