Καλημέρα, είμαι 33-34 χρονών και αντιμετωπίζω παροδικά πρόβλημα στυτικής δυσλειτουργίας. Κατά τη διάρκεια του αυνανισμού δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα. Σε ερωτικές επαφές έχω συνήθως στύση αλλά μετά από κάποια ώρα κατά τη διάρκεια των προκαταρκτικών η στύση χάνεται σιγά σιγά. Αν προσπαθήσω επανέρχεται αλλά σε αρκετές περιπτώσεις χάνεται και φυσικά δεν υπάρχει πλέον η διάθεση. Αυτό συνέβαινε και στο παρελθών αλλά κυρίως τελευταία. Δοκίμασα το levitra και η αλήθεια είναι ότι είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Αλλά μήπως δεν είναι αυτό η λύση μήπως επέρχεται εξάρτηση μ’ αυτόν τον τρόπο σε χημικές ουσίες; Πήγα σε ουρολόγο και μου το συνέστησε και είπε ότι πιθανότατα είναι ψυχολογικό. Έχω ανησυχήσει αρκετά γιατί σε πολλές περιπτώσεις έχω αποφύγει ερωτική συνεύρεση με το φόβο της αποτυχίας. Μήπως φταίει ότι κατά το παρελθόν όταν δεν είχα κάποια σχέση είχα συχνά την τάση να αυνανίζομαι και συχνά ακόμα την τάση να επισκέπτομαι οίκους ανοχής κάτι για το οποίο ντρέπομαι πολύ.
σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Παντελής

Από ιατρικής άποψης το μέγεθος και τα πιθανά αίτια του προβλήματός σας μπορούν να αξιολογηθούν μόνο με λήψη ενός καλού ιστορικού. Είναι προφανές ότι αν ένας άνδρας πετυχαίνει μία καλή στύση (με οποιονδήποτε τρόπο κι αν συμβαίνει αυτό) δεν μπορεί να έχει κάποιο οργανικό πρόβλημα στύσης. Η διερεύνηση περιπτώσεων σαν τη δική σας απαιτεί συνήθως και τη συνδρομή ψυχολόγου, ο ρόλος του οποίου είναι να σας βοηθήσει να εντοπίστε και να ξεπεράσετε στρες, ενοχές ή άλλους ψυχολογικούς παράγοντες που μπορεί να διαιωνίζουν το πρόβλημα.

Δείτε επίσης: