Γεια σας, είμαι 20 χρονών έχω ύψος 1,74 και τα κιλά μου δεν έχουν ξεπεράσει ποτέ τα 62. Αυτή τη στιγμή είμαι 58-59 κιλά. Αν και δεν έχω πρόβλημα με το βάρος μου, χρόνος για να γυμνάζομαι τακτικά δεν υπάρχει. Τελευταία φορά που ασχολήθηκα με τη γυμναστική ήταν το καλοκαίρι του 2011. Αυτόν τον καιρό με το πρόγραμμά μου να χαλαρώνει σκέφτομαι έντονα να γραφτώ σε κάποιο γυμναστήριο για ένα τετράμηνο (3-4 φορές την εβδομάδα). Σε αυτό το διάστημα προλαβαίνω να δω διαφορά στο σώμα μου; Έχετε να μου προτείνετε κάποια μέθοδο γυμναστικής για ενδυνάμωση κυρίως των μυών (τόνωση γλουτών, προσαγωγών) με σχετικά γρήγορα αποτελέσματα. Τέλος, τι θα βοήθαγε διατροφικά στο να αυξήσω τον μυϊκό όγκο μου, ίσως και τις καμπύλες μου;
Ιωάννα

Αν θες να έχεις σωστό αποτέλεσμα πρέπει να προσπαθήσεις και να έχεις υπομονή τόσο στην προπόνηση όσο και στην διατροφή σου. Επιπλέον αν θες να διατηρήσεις το αποτέλεσμα στο σώμα σου πρέπει να συνεχίσεις την άσκηση και όχι να την σταματήσεις μετά από πέντε μήνες. Όσον αφορά τη διατροφή θα πρέπει να πας σε κάποιον ειδικό να σου κάνει αξιολόγηση και να σου συντάξει ένα διαιτολόγιο ανάλογο με τις ενεργειακές σου απαιτήσεις και διατροφικές σου συνήθειες.

Προτεινόμενες ασκήσεις για πόδια http://www.vita.gr/html/ent/906/ent.1906.asp
http://www.vita.gr/html/ent/459/ent.1459.asp
( για όλο το σώμα )

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: